רשת האופנה לנשים cassidi boutique, בחרה להמשיך לעונה שנייה עם הפרזנטורית שירלי בוגנים, כאשר על קמפיין העונתי של אביב-קיץ 2009 תשתכר שירלי כ-40,000$.
רשת cassidi boutique בחרה בשירלי בוגנים לראשונה לככב בקמפיין הנוכחי של החברה לעונת סתיו-חורף 2009, לצד בן זוגה דאז, הדוגמן האמריקאי ריאן דארש, תחת קונספט אהבה תחת הסלוגן "FALLING IN LOVE AGAIN". בעונה הנוכחית, ולאור פרידתם של הזוג היפה, הרשת ממשיכה עם שירלי סולו לעונת אביב-קיץ 2009.
בוגנים בת ה-33, המיוצגת על ידי סוכנות יולי, היא דוגמנית מצליחה ונחשבת ביותר בקנה מידה בינלאומי , ונחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות ביותר בעולם כיום.
שירלי הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher מותג הגלידות העולמי Magnum והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל . בימים אלו מככבת בוגנים על מסכי הטלוויזיה בארה"ב בקמפיין לרשת Macy's וכן בקמפיין למותג הבינלאומי Head&Shoulders.
משה בן שטרית, מנכ"ל רשת cassidi boutique: "החיבור לשירלי בוגנים, שהחל בעונה הנוכחית עם קמפיין החורף, התגלה כמוצלח ביותר, כאשר קהל הלקוחות שלנו נתן פידבקים חמים לבחירתה של שירלי וציין שהוא מזדהה עימה ואוהב את חיבורה לרשת. אנו רואים בשירלי את דמות האישה של קסידי בוטיק, שהיא אישה קלאסית ונאה, אסרטיבית ונעימה, ששומרת על הדרך המיוחדת שלה. אנו שמחים להמשיך עם שירלי לעונה נוספת ומאחלים לכולנו בהצלחה".