"Coleman" משיקה את מזרני הפרימיום ברשת ACE

"Coleman" נכנסת לראשונה לחנויות ה – DIY ("עשה זאת בעצמך") בישראל, ומשיקה את מזרני הפרימיום של החברה ברשת ACE. עד היום ניתן היה למצוא את מזרני הפרימיום של Coleman האמריקאית רק בחנויות הקמפינג הייעודיות, ומהיום, ייהנו הלקוחות מרכישת מוצרי החברה גם ברשת ACE אשר תציע, מזרני פרימיום לשטח (קמפינג) או כאופציה למזרן נוסף בעת אירוח בבית.



שיתוף הפעולה השיווקי בין החברות נבע מהרצון של "אייס" לשדרג את קטגוריית הקמפינג בסניפיה, ומתפיסת השיווק של ""Coleman, המשווקת את מוצריה בלמעלה מ-100 רשתות DIY ברחבי ארה"ב ואירופה.


סדרת המזרנים המתנפחים של "Coleman" זוכה לפופולאריות רבה ב-90 מדינות ברחבי העולם בזכות פטנטים רשומים שפותחו ע"י החברה, היוצרים עמידות גבוהה בפני שחיקה ותחושת נוחות של שינה "כמו על מזרן ביתי". בין הפטנטים ניתן למצוא ציפוי PVC ייחודי, אשר הינו כפול מזה של כל מזרן אחר ולכן מונע היווצרות תקרים, וכן מנגנון מובנה בשסתום האוויר, המאפשר ניפוח מהיר והוצאת המשאבה ללא בריחת אוויר.



שי חביב, מנכ"ל חברת "ניין מוצרי צריכה", היבואנית הבלעדית בישראל של המותג "Coleman", מסר כי במסגרת העסקה יימכרו "לאייס" בשלב ראשון לפחות 6,000 מזרנים (במחירים הנעים בין 189-169 ₪ לצרכן), מהלך אשר יביא לגידול של כ-10% במחזור המכירות של "ניין מוצרי צריכה" בתחום ה-DIY. עם השלמת שיתוף הפעולה, אנו צופים כי "Coleman" תאחוז כ-5% משוק המזרנים המתנפחים בארץ, כאשר המטרה היא להגיע לנתח של 10%, כמקובל בעולם.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)