"view marketing" זכתה בפרס השיווק ע"י חברת Napali

חברת Napali, זכיינית Quiksilver אירופה, העניקה לחברת "view marketing" פרס הצטיינות על קידומו הרב של המותג בישראל בשנתיים האחרונות, הטמעת עקרונות השיווק הבינלאומיים האסטרטגיים והגדלת מחזור המכירות פי 3 תוך שנתיים. אלעד צדיקוב, מנהל פעילות קוויקסילבר בישראל ומנהל חברת view marketing קיבל את פרס הצטיינות אירופה בתחום השיווק – Best Distributor Marketing 2006.


Quiksilver – ישראל גברה על 40 ארצות אחרות .


אלעד צדיקוב, מוסר: "אנו מרוצים מאוד מהפופולאריות העולה של המותגים Quiksilver & Roxy, וקצב הצמיחה של עסקינו. Quiksilver התפתח למותג סגנון חיים מוביל בתרבות הצעירים (בגילם וברוחם), ברחבי העולם ואנו גאים להביא רמת איכות וסגנון מסוג זה לשוק הישראלי. התחרות בשוק מותגי הגלישה הינה חזקה כפי שמעולם לא הייתה בשוק הישראלי. ברם- מיצובו של QS כמותג Premium מוביל ויוקרתי, מייחדת אותו מול המתחרים.


החל מעונת החורף הקרובה (06-07) אנו צפויים להשיק את קו ה- Quiksilver Premium. קו אופנה ייחודי, המיועד לקהל בוגר יותר, (גילאי 30+), אשר מזדהים עם עולם הגלישה, או מרגישים צעירים ברוחם. הקו, המאופיין במראה אלגנטי-ספורטיבי, כולל:חולצות מכופתרות, חולצות פולו, מכנסי פשתן ו-accessories יוצאי דופן.


עוד מוסר צדיקוב: " Quiksilver כיום, איננו רק מותג גלישה. זהו מותג אופנה מוביל, עם קולקציות רחבות ומגוונות: ממכנסי גלישה, בגדי ים עד לביגוד אופנתי, הנעלה ובקרוב גם משקפי שמש ושעונים אשר ישווקו בישראל. "

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''