שחקנית חדשה ישנה עושה צעדים משמעותיים בכניסה מחודשת לליגת הגדולים בקטגוריית האופנה לכל המשפחה. "ZEBRA", הנושפת לאחרונה בעורפן של ענקיות הלבשה כגון פוקס ותמנון, דיווחה היום על הכפלת מספר הסניפים ב-2007, מ-8 ל16 סניפים, וזאת עם ההשקה הקרבה, בדצמבר, של חנות הדגל של החברה בהיכל נוקיה.
מהנהלת הרשת נמסר כי החנות תשתרע על שטח של 250 מ"ר,בעלות של 30$ למטר. זו מצטרפת לעוד 7 חנויות שנפתחו רק השנה בקריית גת, בקריית אתא (שעברה שיפוץ והקמה מחדש), בקניון הזהב בראשל"צ ועוד כשעלות פתיחת כל סניף בממוצע היא כ-400,000 ₪, ללא מלאי.
במקביל, דיווחה הרשת לאחרונה על נתונים חיוביים מאד עבורה: מחזור שנתי של 75 מליון ₪ ורווח גולמי של 43%, המצטרפים למהלך מיתוג מחדש שעברה החברה בשנה האחרונה במסגרתו הושק מותג הבית ZEZE . במסגרת התהליך גם שודרגו החנויות למראה אחיד, באמצעות משרד האדריכלים "זומא" בשיתוף סטייליסטית הבית אפרת אמון תחת המותג ZEBRA במקום המקור בעברית.
למהלך שותף משרד הפרסום ירקוני בן נתן שמוביל את קמפיין הפרסום של הרשת, ברוח מיתוגה מחדש והחדרתה לנישת האופנה הלגיטימית.