"אדום אדום" של "בקר תנובה" זכה בפרס "כוכב ישראל" בתחרות האריזה המצטיינת

"תשלובת בקר תנובה" זכתה ב"כוכב ישראל" בתחרות האריזה המצטיינת לשנת 2005 של התאחדות התעשיינים, עבור עיצוב אריזות מוצרי בשר הבקר הטרי "אדום אדום" ובפרס הסטנד המצטיין עבור קיר מתכוני גלויות, ראשון מסוגו בישראל, שהציבה בנקודות המכירה. בנוסף זכתה "בקר תנובה" בציון לשבח על חדשנותה העיצובית בתהליך מיתוג "אדום אדום".



הזכיות מאפשרות ל"בקר תנובה" להתמודד בתחרות העולמית היוקרתית "WORLDSTAR" בה יתמודדו עבודות נוספות מכ- 40 מדינות מרחבי העולם.



אריזות מוצרי "אדום אדום" וקיר הגלויות עוצבו על ידי המעצב ברוך נאה, כחלק ממהלך החדרה של קטגוריה חדשה לישראל שהובילה תנובה – בשר בקר טרי ארוז הנמכר במדפי רשתות השיווק.



האריזות הזוכות מתאפיינות בגווני אדום והינן שקופות, באופן המאפשר לצרכן לבחון בעיניו את המוצר הנמכר. כמו כן כוללת כל אריזה מתכון אטרקטיבי קל להכנה, וכן מידע אינפורמטיבי אודות המוצר, שימושים אפשריים ועוד, המספקים לצרכן את מכלול המידע הנחוץ בבואו לרכוש מוצר בשר בקר טרי ארוז ברשתות תוך הסרת חסמים המאפיינים את הטיפול בבשר ככלל ובשר בקר טרי בפרט.



קיר גלויות המתכונים כולל 20 גלויות דו צידיות ובהן מתכונים וצילומים מרהיבים של הצעות הגשה לכל מתכון ומידע אינפורמטיבי בנושא נתח הבשר הרלוונטי. גלויות נוספות מספקות מידע אודות יתרונות הבשר הטרי. הגלויות הינן אטרקטיביות, נוחות לשימוש הן בגודלן והן בעיצובן הכולל אלמנטים ויזואליים של המותג "אדום אדום" ותמונות המוצרים עצמם, באופן היוצר את הקישור לנתחים הספציפיים לכל גלויה וגלויה.




אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים