"אוטודיפו" מקבוצת "ACE", קיבלה את זכויות ההפצה לאביזרי המותג הבינלאומי "מישלן"

רשת "אוטודיפו" מקבוצת "ACE", קיבלה את ההפצה הבלעדית בישראל, לשיווק אביזרים יוקרתיים לרכב, של המותג הבינלאומי "מישלן". חברת מישלן הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום הצמיגים כבר כ- 100 שנה. רשת "אוטודיפו" תשקיע כמיליון ₪, בהשקת והחדרת המותג בישראל.



קובי מויסה, מנכ"ל קבוצת אייס, אמר היום כי "תחום אבזור הרכב, מעורר עניין ומעורבות גבוהה בקרב רוב הנהגים בישראל. עפ"י נתוני רשת אוטודיפו עולה, כי 93% מהנהגים הישראלים, מקפידים על תחזוקה שוטפת וטיפוח הרכב ע"י רכישת אביזרים נלווים, כולל מוצרי פינוק וטיפוח לרכב. לדבריו : "קטגוריית האביזרים הנלווים לרכב, תופסת נתח של כ- 30%, בסל הקנייה הממוצע של הנהג הישראלי". מויסה הוסיף עוד כי "אנו צופים גידול של 15% במכירות האביזרים לרכב, בעקבות החדרת המותג "מישלן" לאוטודיפו".



לרגל השקת המותג, יוצאת השבוע רשת "אוטודיפו", במסע פרסום, באמצעות משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. הקמפיין כולל: מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, הצבת בובות ענק בדמות המסחרית המפורסמת של חברת מישלן, הפקת שילוט ייחודי למוצרי מישלן בסניפים, במקביל לפליירים, פוסטרים ומסע קד"מ רחב ב- 15 סניפי הרשת ברחבי הארץ.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת