רשת האופטיקה אופטיק דורון יוצאת במיזם חדשני וראשון מסוגו בישראל בתחום הראייה – "ארדו-אופטומטריה". מטרתו של המיזם חדש – ארגו – אופטומטריה, הינו העלאת המודעות ומניעת תופעת ה-CVS (Computer Vision Syndrome (תסמונת ראייה בעקבות עבודה מול המחשב). תפיסת ה"ארגו-אופטומטריה" מהווה מהפכה בתחום האופטומטריה בישראל ובעולם. הרשת אימצה מודל חדשני, שפותח בארה"ב המשלב בין התאמה מושלמת של פתרונות ראייה לעיצוב נכון של סביבת העבודה וצורת השימוש בה, אותו מוביל גבי קאופמן, אופטומטריסט ומנכ"ל רשת אופטיק דורון.
הרשת תשקיע במיזם החדש כמיליון וחצי ₪, שיגובה בקמפיין פרסומי בעיתונות ובאתרי אינטרנט מובילים.
במסגרת הפרויקט, עברו כל עובדי הרשת הכשרה מקיפה בנושא על-ידי אנשי חברת ארגוטיים, חברת ייעוץ המתמחה בהנדסת גורמי אנוש והתנהגות ארגונית, בבעלותו של צביקה כץ. המיזם יכלול בדיקת ראייה חדשנית וכן הצבת עמדות מיוחדות בכל סניפי הרשת עם ייעוץ מקצועי, הדרכה והדגמה של סביבת עבודה, המותאמת בצורה נכונה מבחינה ארגונומית.
גבי קאופמן, מנכ"ל אופטיק דורון מסר כי: "רשת אופטיק דורון היא הראשונה להרים את הכפפה בנושא חשוב זה, והראשונה שגם השכילה למזג בין עולם האופטומטריה ובין הארגונומיה. הרשת הבינה את הקשר בין תנאי סביבת העבודה ובין ביצועי הראייה של העובדים בסביבה ממוחשבת.
שוק האופטיקה בישראל מוערך בכ-1.2 מיליארד ₪.
רשת אופטיק דורון נמצאת בבעלות גבי ורוני קאופמן ומונה כ-14 סניפים ברחבי הארץ. הרשת היא המשווקת הבלעדית של המותג האיטלקי פואגו לרשת מחזור שנתי של 50 מיליון ₪.