"אופטיק דורון" משיקה מיזם בשיתוף פעולה עם מרכז הסטיילינג אורלי שי: שירות סטיילינג אישי

רשת האופטיקה אופטיק דורון, משיקה מיזם חדשני וראשון מסוגו בשיתוף פעולה עם מרכז הסטיילינג אורלי שי – "שירות סטיילינג אישי". מטרת המיזם החדש "שירות סטיילינג אישי", להעניק לקהל הלקוחות את הערך המוסף, שלא היה קיים עד היום בתחום האופטיקה, והמענה המקצועי, המקיף והעדכני ביותר בתחום האופנה והלייף סטייל.



"שירות הסטיילינג האישי" אותו פיתחה הרשת בשת"פ עם מרכז הסטיילינג אורלי שי, מציג תפיסה חדשה בעולם האופטיקה וחווית קניה ייחודית לצרכן. על פי תפיסת הרשת, משקפיים הם חלק מזהותו ומהותו של האדם ועל כן יש צורך בהתאמה המשלימה. שירות הסטיילינג המקצועי אותו מעניקה הרשת באמצעות סטייליסטים מקצועיים כולל בין היתר את התאמת המשקפיים למראה הפנים, גוון העור, השיער, האיפור, התכשיטים הבגדים, אופיו של האדם ועוד.



במסגרת המיזם, עוברים בימים אלו כל עובדי הרשת הכשרה מקיפה בנושא על-ידי מרכז הסטיילינג, מרכז המתמחה בייעוץ עיצוב תדמית וסטייל, בבעלות אורלי שי. במהלך ההכשרה רוכשים עובדי הרשת את המיומנויות המקצועיות שיעניקו ללקוחות את הערך המוסף הכולל, ללא תשלום!



גבי קאופמן, מנכ"ל ובעלים רשת אופטיק דורון: " רשת אופטיק דורון היא הראשונה שהשכילה לשלב באופן מובהק בין תחום האופטיקה לתחום הסטיילינג. שילוב זה נוצר מתוך הבנה כי בשנים האחרונות חל מהפך בתפיסת המשקפיים, אשר הפכו מאביזר המשמש לצורך לאמירה – אופנתית אישית ולחלק מזהותו של האדם. ולכן, קיים צורך של קהל הלקוחות בשירות סטיילינג והתאמה אישית של המשקפיים, תוך הקניית הכלים הנכונים לקבלת המראה ההולם והמתאים לו באופן אישי".



שוק האופטיקה בישראל מוערך בכ-1.2 מיליארד ₪.

אולי יעניין אותך

יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
שי טיב-מנכל 10SECURE צילום - יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר