חטיבת הקוסמטיקה הסלקטיבית של "אינטרקוסמא", מעלה קמפיין פרסום לסדרת הבישום החדשה מבית "אסקדה", מותג האופנה הבינלאומי. הקמפיין יעלה לרגל השקת "ESCADA Sunset Heat – ניחוחות אופנתיים לגבר ולאישה", במהדורה מיוחדת, לקראת אביב / קיץ 2007.
קמפיין הפרסום יעלה ב – 11 במארס, תחת הסלוגן: "הקיץ של אסקדה", באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" בהשקעה של 500 אלף ₪. קמפיין העיתונות יתאר את הלך הרוח של אסקדה, "ESCADA Sunset Heat עם הניחוח הקליל והקיצי."
מהחברה נמסר כי במרכז הקמפיין מיני-סדרה עם אלמנטים של תוכנית טלוויזיה 'שחובה לצפות בה': צוות שחקנים שמגולם על ידי ארבעה דוגמנים, חוף אקזוטי עם שקיעות עוצרות נשימה, דרמה, אינטריגות וזוהר. עוד נמסר כי את הקמפיין ניתן יהיה גם לראות באתר החברה הבינלאומי.