"אס.סי.ג'ונסון" במהלך אסטרטגי למיתוג מוצרי "גלילונית" בהשקעה של כמיליון ש"ח

חברת אס.סי.ג'ונסון משווקת המותג "גלילונית" המתמחה בתחום שקיות אוכל ואשפה יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של מוצרי גלילונית בהשקעה של כמיליון ₪.



המיתוג מחדש כולל: אריזה המבוססת על שרוול PVC, פירוט על גבי האריזה של ייעוד השקית (פח מטבח/רב שמושית/לגינה/ לסנדביצ'ים), איור תמונת השקית המתארת את סוג השקית ואייקון המציין את המסר המרכזי : שקיות אשפה – חזק במיוחד. ושקיות אוכל – שומר על הטריות המצטרף לכל מוצרי גלילונית.


בדרך זו נוצר בידול בין הייעודים השונים למגוון השקיות, כך שהצרכן יוכל לזהות את השקית גם על פי הצבע.



לדברי דני פלד, מנכ"ל אס.סי. ג'ונסון ישראל": "מטרתו העיקרית של המיתוג מחדש, הינה לאפשר לצרכן למצוא את סוג האריזה המבוקש על ידו במהירות רבה יותר ובדייקנות גדולה יותר ובכך לחסוך לו זמן בעת שעושה את קניותיו


לדבריו: ההחלטה לצאת במיתוג מחדש נובעת ממחקרים שערכנו ומהם עלה כי מוצרי השקיות נצרכים בתכיפות גבוה ובאופן מיידי, לרוב מדובר במצרך עיקרי הנרכש קבוע ולא מתוך דחף או מצב חירום, הצרכנים נוטים "לנדוד" בין המותגים ולהחליפם מטעמי שונים. צרכן אשר מטבעו מחפש גיוונים והתנסויות חדשות מעניק משקל רב למיתוג ולתדמית ואף מבסס את בחירותיו על סמך עיצוב המוצר.



עוד הוסיף : בזמן הקניות הצרכן מוצא עצמו עומד מול מדף השקיות לאורך דקות רבות על מנת למצוא את השקיות הרלוונטיות להן הוא זקוק. כאשר הצרכנים נחשפים לגירויים רבים, לעיצוב האריזה חשיבות מכרעת בהחלטה, לכן החלטנו לשבור את הקונבנציה באריזות המסורתיות המוצעות כיום בשוק וזאת על מנת להקל על הצרכן למצוא את המוצר אותו הוא צריך במאמץ מזערי ובקלות יחסית.




אנו עסוקים כרגע בפיתוח מוצרים חדשניים וייחודיים הן בשקיות האוכל והן בשקיות האשפה ומצפים להכניס לשוק מוצרים חדשים שיבססו סטנדרטים חדשים בסגמנטים השונים.






שוק השקיות:


שוק השקיות נחלק לשני סגמנטים: שקיות אשפה ושקיות אוכל.


מנתוני אי.סי.נילסן, היקף השוק של שני הסגמנטים מבחינה כספית הינו 56 מיליון שקל במחירי צרכן המתורגם מבחינה כמותית ל – 5 מיליון יחידות מוצר.


פלח השוק של שקיות האשפה הינו 59% לעומת שקיות אוכל המחזיקות 41%. היקף פעילות שקיות האשפה מתבטא במחזור כספי שנתי של 34 מיליון שקל במחירי צרכן,המתורגם מבחינה כמותית ל 2.1 מיליון יחידות מוצר, היקף פעילות שקיות אוכל מתבטא מחזור כספי שנתי של 22 מיליון ₪ במחירי צרכן, המתורגם כמותית ל 2.9 מיליון יחידות מוצר.



על פי נתוני אי.סי. נילסן שוק השקיות, צמח בשנה האחרונה בשיעור של 8.2% בסגמנט שקיות האשפה נראה גידול שנתי של 9.2% ובסגמנט שקיות האוכל גידול שנתי של 6.6%.


מותג גלילונית מחזיק בנתח שוק שנתי של 19.7% בסגמנט שקיות האשפה, ובסגמנט האוכל מחזיק, בנתח שוק שנתי של 17.3%. בחודש מרץ, גלילונית מחזיקה בסגמנט האשפה, בנתח שוק חודשי של 23.7%, ובסגמנט האוכל, בנתח שוק חודשי של 14.7%.

אולי יעניין אותך

16452diners1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים