חברת "אסם" מציגה פעילות שיווקית ייחודית לחיזוק מותג הבמבה באתר הבית של החטיף: משחק קווסט בשלבים באמצעות "אידיאולוג'יק". היקף ההשקעה במהלך כחצי מיליון ₪.
מהחברה נמסר הבוקר כי "משחק קווסט בשלבים, הוא המשחק בעל רמת ההשקעה הגבוהה ביותר שנעשתה עד כה בקרב חברות מסחריות. בפעילות מוזמנים הגולשים לעזור לתינוק הבמבה ולקחת חלק במסע שלו בעקבות החטיף החטוף."
מנהלת מותג במבה באסם, חגית שליו מסרה כי "אנו פועלים רבות על מנת להדק את הקשר במערכת היחסים העמוקה בין המותג האהוב ודמות תינוק הבמבה שמובילה אותו."
המהלך השיווקי יעלה באתר הבית של במבה למשך חודשיים וחצי.
קרדיטים:
ארט: גל ממליה ונועם דוד.
אנימציה: גל ממליה ונועם דוד.
תכנות: יואב מילקמן.
סופרוויזר: ענת בן טוב.
תקציבאי: יוגב ריינהולד.