"ארומה ישראל" מרחיבה את מותג Aroma music bar

רשת "ארומה ישראל" אשר הכריזה השנה על כניסתה לתחום המוסיקה – תחת המותג "Aroma Music Bar " מרחיבה את פעילותה גם לתחום המופעים. הרשת הודיעה כי תעניק חסות בכ- 300 אלף שח להופעה של הזמרת האמריקאית, זוכת 8 פרסי גראמי לוריין היל אשר תגיע לישראל להופעה אחת בלבד ביום שני ה-16.7.07 .



מודל Aroma Music Bar מבוסס על המודל הקמעונאי Hear Music של רשת "סטארבקס" בארה"ב אשר לאחרונה אף חתם על הסכם בלעדיות להפצת הדיסק החדש של פול מקרטני.



רשת ארומה ישראל הוציא עד כה תחת המותג Aroma Music Bar דיסק בשיתוף עם אביב גפן,


בנוסף נמכרים בסניפים דיסקים של אייל גולן ושלמה ארצי.



נעם ברמן, סמנכ"ל שיווק ארומה ישראל: "100 אלף לקוחות אשר עוברים בכל יום בסניפי ארומה ישראל, הופכים את הרשת לפלטפורמה אידיאלית למכירת מוצרי מוסיקה ונמשיך לבצע פעולות בתחום זה".




אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס