יצרנית הבשמים הבינלאומית "בולגרי" משקיעה כמיליון ₪ בקמפיין בישראל לקראת פסח. השבוע השיקה החברה קמפיין מקיף שיכלול פרסומות בטלוויזיה ויגובה בפעילויות קד"מ.
מהחברה נמסר כי מסע הפרסום מיועד לבושם הגברים הוותיק BVLGARI AQVA (בולגרי אקווה) שנמנה עם עשרת בשמי הגברים הנמכרים ביותר בארץ ובעולם.
לדברי אבי חן, מנהל השיווק של חטיבת הקוסמטיקה של ש.שסטוביץ', יבואנית ומשווקת מוצרי "בולגרי" בישראל, צפוי בתקופת החג ובתקופה שלפניו גידול של 100% במכירות הבשמים ולכן החליטה החברה לצאת בקמפיין משמעותי.