"ביג" מרכזי קניות עלתה בימים אלו בקמפיין הנחות שיתמקד מגזר הכללי אך גם במגזר הערבי

"ביג" מרכזי קניות עלתה בימים אלו בקמפיין לרגל-סוף שבוע הנחות "הביג סייל". עלות הקמפיין היא כ- 500,000 ₪ והוא יתמקד במגזר הכללי ובמגזר הערבי, כאשר הסיסמא המובילה אותו היא: "מכסחים את המחירים!"



סוף שבוע "ביג סייל" יתקיים בין התאריכים 24-26 בנובמבר בכל שבעת מרכזי ביג ברחבי הארץ: ביג פולג , ביג כרמיאל, ביג רגבה, ביג קריות, ביג בית שמש, ביג באר שבע וביג אילת. המבצע יכלול למעלה מ- 100 רשתות ארציות ו- 300 חנויות. הקמפיין עלה כ-6 ימים לפני תחילת ה"ביג סייל" בעיתונות מקומית, מגזינים, רדיו אזורי , שילוט חוצות, אינטרנט ודיוור ישיר.



לדברי טל עציוני, מנהלתה שיווק של קבוצת ביג מרכזי קניות "המגזר הערבי מהווה 19% מכלל האוכלוסייה והיות ובצפון ריכוז האוכלוסייה של המגזר הערבי גדול יותר הם מהווים כוח קנייה שלא ניתן להתעלם ממנו. לדבריה "גוף מסחרי שמתעלם מהמגזר הערבי עושה טעות עסקית חמורה ולא מבין את הפוטנציאל שגלום במגזר זה.



משרד הפרסום– פרסום שפי


קופירייטר – ינאי ,


ארט דיירקטור – פיני


טיפול וייעוץ במגזר הערבי – NEW BRAND בניהולו של סלימאן פראג'


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
הסרת שיער
גיימינג