לקראת הקיץ יוצא מותג ביסלי במהלך שיווקי לעיצוב מחדש אריזות המוצרים. המהלך הינו המשך למהלך המיתוגי שהחל לפני כשנה עם עיצובן מחדש של דמויות הביסלי – ברבי וגריל .
השקעה במהלך כ- ארבעה מיליון ש"ח.
מהלך עיצוב האריזות כולל שינוי הצבעוניות לעדכנית. האריזות החדשות נקיות יותר, מאפשרות בולטות על המדף כשברקע דמויות סילואט רוקדות המקנות לאריזה תחושת תנועתיות ודינאמיות והקשר לסיטואציה חברתית מהנה.
כמו כן אריזות הביסלי החדשות משלבות את דמויות ביסלי כשהן – בוגרות, אמיתיות ורלוונטיות יותר כדמויות דו מימד בעלות עומק.
רחלי ירקוני-גולדשטיין, מנהלת שיווק בחטיבת החטיפים, מוסרת: "מהלך של החלפת אריזות טומן בחובו סיכון רב, במיוחד למותג ותיק ופופולארי כמו ביסלי, לכן העדכון נעשה תוך שמירה ונאמנות למראה המקורי המוכר והפופולארי, ועליית מדרגה ברמת התחכום של הדמויות עצמן בכל הנוגע לעיצובן, ללבוש ולסגנון והקישור לסיטואציה חברתית רלוונטית לבני נוער".
מנכ"ל חטיבת החטיפים איילת רוזן מוסרת כי "במחקרים מצאנו כי האריזות החדשות של ביסלי בכלל והדמויות בפרט נמצאו רלוונטיות יותר, עדכניות יותר, אהודות יותר ומשפרות משמעותית את נכסיות המותג. עיצוב האריזה במראה נקי יותר מאפשר תשומת לב אל הדמויות המזוהות עם המותג".