בוגרי כיתות י"ב, תלמידי פרסום ויחסי ציבור מתיכונים שונים, יוצרים ומובילים מסעי פרסום לקידום החברה והקהילה. תלמידי תיכון במגמת תקשורת, נבחנים בסוף כיתה י"ב בפרסום ויחסי ציבור. השנה התלמידים יבנו קמפיינים בנושאים שיעזרו לבני נוער אחרים ולקהילה כולה, הרעיונות המקוריים של התלמידים מאפשרים להם לדבר בשפה מוכרת לשאר בני הנוער. "הבצפר"- בית הספר הגבוה לפרסום, העמיד צוות לשיפוט: עופר גולן מנהל תחום הקריאטיב של "הבצפר", אפי ברקוביץ מורה ומרצה לקולנוע ברשת עמל וב"הבצפר", רוני אפלבוים מנהל מגמת קופירייטינג, ורד בטש מנהלת "הבצפר", רחל בלושטיין יוזמת הפרויקט ובוחנת מטעם משרד החינוך. עבודות התלמידים ישפטו על פי הפרמטרים הבאים: מקוריות, הבנה קונספטואלית, רלוונטיות, צפוי/בלתי צפוי, השקעה. המטרה, מעורבות הנוער בפעילות חברתית באמצעות מסעי פרסום יצירתיים פרי עבודת התלמידים. חשיפת הארגונים השונים הפועלים למען החברה באמצעות תלמידים תביא לתמורה כפולה לנוער ולחברה. ורד בטש מנהלת "הבצפר": "חשוב לזכור שפרסום הינו מקצוע לכל דבר, נראה טבעי שבית הספר לפרסום יתרום מהידע הרב שנצבר בו להעשרת בני הנוער שבחרו להתמחות בתחום. מגמות תקשורת בבתי הספר התיכוניים הן מגמות מבוקשות מאוד, רבים מהתלמידים מוצאים כבר בשלב זה עניין רב בעולם הפרסום והתקשורת. ליווי מקצועי שלנו בתהליך הוא מתבקש. הבצפר מלווה את הפרויקט מזה שנה שניה. גם השנה יחולקו פרסים ל-3 העבודות המצטיינות. כל הפרויקטים הינם חברתיים והנושאים שהגיעו לתהליך השיפוט הם מגוונים ומעניינים את הגילאים הרלוונטיים". יוסי בר-דוד , המפקח על לימודי תקשורת במשרד החינוך (גף טכנולוגי): "החיבור בין הנוער לתעשייה תורם לשני הצדדים. התלמידים זוכים למנחים מהשורה הראשונה והתעשייה מקבלת רעיונות צעירים ומקוריים". רחל בלושטיין, יוזמת הפרויקט ובוחנת מטעם משרד החינוך בתחום הפרסום ויחסי ציבור: "מהיכרותי את עבודות התלמידים למעלה מ-10 שנים שאני משמשת כבוחנת, התרשמתי כי יצירתיות בני נוער היא ראשונית ופורה. התרומה הינה הדדית, התלמידים מתמודדים עם עשייה אמיתית וגם "נוגעים" בנושאים הקרובים לליבם".