תחרות הקריאייטיב של עולם הפרסום באינטרנט, "הקליקה 2006", יוצאת לדרך זו השנה הרביעית. בתחרות, ביוזמת אתר העסקים והכלכלה TheMarker, ישתתפו הקמפיינים הטובים ביותר שפורסמו השנה באתר TheMarker ובאתר האינטרנט של עיתון הארץ. לגמר התחרות בשנה שעברה עלו 40 קמפיינים של 11 משרדי אינטראקטיב שונים.
דירוג הקמפיינים הזוכים יעשה על ידי שקלול התוצאות של וועדת שיפוט, שתכלול מספר אנשי מקצוע בכירים מתחום הפרסום והאינטראקטיב, ומתוצאות ההצבעה של גולשי אתרי קבוצת "הארץ", שמוזמנים לדרג את הקמפיינים באתר התחרות – https://www.themarker.com/tmc/klika/main.html
התחרות תסתיים ב-31 ביולי.
לדברי אורן חפץ סמנכ"ל המכירות של TheMarker, "הפרסום ברשת האינטרנט נמצא במגמת עלייה חדה בשנים האחרונות ובכל שנה אנו רואים גידול במספר משרדי האינטראקטיב שלוקחים חלק בתחרות ובמספר הקמפיינים המוגשים לתחרות. התחרות, הנערכת זו השנה הרביעית ברציפות, מרכזת ובוחרת את מיטב הקמפיינים הפרסומיים, שנעשו בתחום הפרסום האינטראקטיבי ובכך מצטרפת לשאר הפעילויות החדשניות שאתר The Marker מוביל בשנים האחרונות."