פרוקטר אנד גמבל משקיעה 4.8 מיליון ₪ בפעילות שיווקית לוולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום, שצולם בישראל תחת הכותרת : "מה צבע מצב הרוח שלך היום?". כמו כן, לרגל ההשקה הובאה ארצה תוכנת מחשב שתוצב ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה, במסגרתה יוכלו הצרכניות לראות עצמן בצבעי שיער שונים ולקבל המלצה לצבע הרצוי בהתאם לבחירתן.
הקמפיין שצולם לראשונה בארץ למותג הצעיר והאופנתי "ויוה" של וולה, יעלה בטלוויזיה ובעיתונות תחת הקונספט: "מה צבע מצב הרוח שלך היום?". מובילת הקמפיין, הדוגמנית אלה מילשטיין, מציגה שלושה מצבי רוח שונים (רומנטית, אלגנטית ופרועה) ואת צבע השיער המתאים למצב הרוח.
הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס, יעלה לאוויר באמצע ינואר בטלוויזיה ובעיתונות ויתוקשר בפעילות קד"מ אינטנסיבית, ע"י חברת פרומרקט, ברשתות השיווק, באמצעות תוכנת מחשב המזהה את צבע השיער של הצרכנית ומתאימה לו את הגוונים הרצוים האפשריים עבורו.
"ויוה" הינו מותג צעיר ואופנתי המאופיין בסדרת צבעי שיער עזים ומלאי חיים לנשים שאוהבות להביע את אישיותן. "ויוה" הינה ערכת צבע הכוללת, בין היתר, בקבוק של "מחייה צבע" (Color Vitalizer) הייחודי לסדרה.
על פי נתוני נילסן לדצמבר 2004 (כספי), מגלגל שוק צבעי השיער 68 מיליון שקל בשנה. את קטגוריית צבעי השיער בישראל, מובילה וולה עם נתח שוק של 47% (כמותי). שחקנים נוספים בתחום הם לוריאל עם נתח של 18%, נטורל פורמולה ואינדולה עם נתח שוק של 13% כל אחת.