"ויליגר" של "Neto" מרחיבה את סדרת מוצרי הטונה עם טעמים חדשים

ויליגר של Neto משיקה בימים אלה סדרת מוצרי טונה חדשניים ואיכותיים אשר מבוססים על שמן זית ועשבי תיבול. פיתוח סדרות המוצרים ארך כשנה וחצי והושקעו בו למעלה מ – 1מיליון שקל. סדרת המוצרים של "ויליגר" כוללת שלושה מוצרי איכות חדשים: נתחי טונה עם שום ואורגנו בשמן זית, נתחי טונה עם שום ושמיר בשמן זית ונתחי טונה בשמן זית.


רון סגל מנהל השיווק של Neto מסר כי: " הרחבת תמהיל המוצרים נועד להדגיש את הערך המוסף של המותג ויליגר ולחדש פעילות בקטגוריה גדולה אך בעלת סטגנציה מוצרית. כחלק ממדיניות Neto לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי, ויליגר מציגה סדרת מוצרים ייחודית בקטגוריה ונותנת ללקוחותיה אפשרויות גיוון ובחירה חדשות."


על פי נתוני נילסן של נובמבר 2004 היקף שוק הטונה בישראל מוערך בכ- 177 מיליון שקל וב 6500 טון בשנה. השוק נהנה מצמיחה של 5.2%. Neto פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון, ומחזיקה נתח שוק של למעלה מ – 30%.


להשקה מתוכננת פעילות שיווקית רחבה הכוללת: פעילות קד"מ, מבצעי היכרות ברשתות השיווק ובנקודות המכירה במטרה להביא למודעות הציבור את סדרת המוצרים החדשה ולהניע את הצרכן להתנסות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס