"ידיעות" מתכונן למלחמה ב"ישראלי": עובד על הפצת חינמון משלו, אשר יופץ תחת מותג האינטרנט- Ynet

"מלחמות גנרלים שיווקיים" עתירות "נפגעים" עומדות להתרחש בשוק העיתונות הכתובה הגדוש. למערכת Allmarketing נודע כי העיתון "ידיעות אחרונות" שבשליטת נוני מוזס מתכנן מהלך שמטרתו לקבור את עיתון החינם "ישראלי", המופץ בתחנות הרכבת, בקווי אגד ובמרכזי עסקים העיתון הגדול בישראל עובד על הפצת חינמון משלו, אשר יופץ בקווי התחבורה הציבורית, ובמרכזי עסקים וקניות תחת המותג האינטרנטי המצליח Ynet .



על פי הערכות, התוכנית להפצת החינמון על ידי "ידיעות אחרונות" עדיין אינה בגדר תוכנית אופרטיווית, אך גורמים בעיתון מספרים כי הוכנו סקיצות לעיתון המוצע.



בחודשים האחרונים ניסה "ידיעות אחרונות" לטרפד את החינמון "ישראלי" על ידי מכירת גיליון "ידיעות" תמורת שקל אחד בלבד מחוץ לתחנות הרכבת, וכן ערך מבצעים אטרקטיוויים במיוחד למנויים חדשים. בשוק העיתונות היו מי שהעריכו כי "ידיעות" היה מעונין להיכנס כשותף בעיתון "ישראלי" הנשלט על ידי איל ההימורים שלדון אדלסון. עם זאת הסיכויים שמהלך כזה אכן יצא לפועל קלושים, כיוון ש"ידיעות אחרונות" כבר מוכרז כמונופול.



"ישראלי" אינו מאיים כמובן באופן מיידי על "ידיעות אחרונות", מונופול מוכרז בענף העיתונות מאז 95' המוערך בשווי של 800-600 מיליון דולר. עם זאת, מהפכת עיתוני החינם בעולם, שם הם נקראים עיתוני מטרו גרמה ל"ידיעות אחרונות" להרהר בכניסה מאסיווית לתחום בישראל. במדינות רבות באירופה, בהן ספרד, עיתונות המטרו הולכת ותופסת חלק נכבד ביותר מפלח השוק של העיתונות הכתובה. עם זאת בטווח הארוך "ישראלי" בהחלט מהווה איום על פלח השוק של "ידיעות אחרונות".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים