ממחקר מיוחד שערכה "יפעת מחקרי מדיה" אודות התוכניות המוזכרות ביותר בכותרות העיתונות היומית בחודש יולי, עולה כי "כוכב נולד" של קשת מובילה בהפרש גדול בחשיפה התקשורתית עם שווי חשיפה של כ-810 אלף ₪. "כוכב נולד" אוזכרה בשל ביצועי הרייטינג שלה, ראיונות עם המשתתפים בה, ההופעה של פט שופ בויז באחת התוכניות ועוד.
לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, "אין ספק שכוכב נולד היא מכונת תקשורת משומנת. העובדה כי התוכנית ממשיכה לייצר 'באז' גם לאחר שבע עונות מספקת לה חשיפה תמידית חינם, המתעצמת בזמן שידור התוכנית. כוכבי התוכנית, בהווה ובעבר, מספקים לתוכנית חשיפה נוספת בתקשורת בכל פעם ששמם מוזכר, וכמובן שנראה את תופעת כוכב נולד' מתעצמת ככל שנתקרב לגמר".
במקום השני בטבלת התוכניות מופיעה סדרת הריאליטי הייחודית "מחוברות" של HOT עם שווי חשיפה של כ-470 אלף ₪. הסדרה, שבה הגיבורות מצלמות את עצמן וחושפות את חייהן האמיתיים, אוזכרה רבות בביקורות טלוויזיה, בכתבות על הסדרה עצמה ובראיונות עם כוכבותיה.
במקום השלישי בטבלת התוכניות ממוקמת הסדרה הוותיקה "אבודים", המשודרת ב-HOT. החזרה המפתיעה של "אבודים" לכותרות – חשיפה בשווי של כ- 224 אלף ₪ – נבעה מביקורו בארץ של ג'ק בונדר, במאי הסדרה, ובראיונות שהעניק בזמן הביקור.
"פולישוק" של קשת שובצה במקום הרביעי עם חשיפה של כ-206 אלף ₪. הסדרה, שהקרנתה הסתיימה ביולי, אוזכרה בתקשורת רבות: בביקורות טלוויזיה – אוהדות לרוב, בראיונות עם כוכביה ששון גבאי ואמנון דנקנר ועם הבמאי שמואל הספרי; עוררה דיון ציבורי על המציאות הפוליטית בישראל עליה מבוססת העלילה, וגם אוזכרה בשל קוריוזים כמו היעלבותה של ראש עיריית נתניה על כך שהפוליטיקאי הכושל הוא לכאורה תושב העיר, ודרישתה של הח"כית לשעבר מלי פולישוק לשנות את שם התוכנית.
במקום החמישי בטבלת התוכניות בתקשורת ממוקמת "מסודרים", גם היא של הזכיינית קשת. "מסודרים" עלתה לכותרות עם פרק משעשע במסגרתו הופיעו חברי כנסת בתפקיד עצמם, ביקורות טלוויזיה וביצועי רייטינג.
כוכב נולד – 810,834 ₪
מחוברות – 470,890 ₪
אבודים – 224,940 ₪.
פולישוק – 206,602 ₪
מסודרים – 179,246 ₪