רשת "ללין" תשווק לראשונה מארזי מתנה מהודרים ברחבי העולם לחג המולד, באמצעות הקטלוג היוקרתי, של חברת הבלדרות הבינלאומית FedEx.
הקטלוג המהודר, יופץ במהלך החודשים נובמבר – דצמבר, באלפי עותקים ומיועד לחברות עסקיות ברחבי הארץ.
"ללין", המתמחה במוצרי טיפוח לפנים ולגוף מחומרים טבעיים ומוצרי אווירה ופנאי, תציע בקטלוג, את קטגוריות המתנות לחג המולד ותשווק באמצעותו 5 אריזות חג שעוצבו במיוחד עבור הקטלוג של FedEx.
הקטלוג המהודר, המאפיין את צרכי החברות הישראליות היצואניות לחו"ל, כולל כ- 25 מוצרים מובילים בתחום מארזי שוקולד, טיפוח ומוצרים למשרד.
שרית אברבוך, מנהלת השיווק של רשת "ללין" אומרת כי "המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, בחדירה לשווקים חדשים, מעבר לחנויות הרשת, כמו גם, החדרת המותג ללין לשווקים חדשים של מתנות לוועדי עובדים ומתנות לחגים".
לדבריה, "אנו בוחרים בקפידה רבה את שיתופי הפעולה של הרשת ואנו רואים בקטלוג FedEx נישה חדשה המהווה מינוף למוצרי "ללין".
"הקטלוג מהווה "ערך מוסף" למוצרי "ללין", שיביא למיצוי הפוטנציאל בשוק מוצרי הטיפוח ויחשוף את המוצרים לקהלי יעד חדשים", מוסיפה אברבוך.
עוד מוסיפה אברבוך כי "בעקבות הקטלוג, אנו צופים גידול של כ- 50% במכירות הרשת לעומת חג המולד דאשתקד".