תערוכת "בידור ובמה", הראשונה בישראל לענף הבידור בהפקת "אינדקס מדיה", ננעלה היום בגני התערוכה בדיון שהוקדש לפסטיבלים כקידום מכירות לחברות מסחריות. יורב הראל, בהופעתו הפומבית הראשונה כמנכ"ל "פרומרקט", אמר: "לפסטיבלים יש ערך מוסף רב. הם מקבלים יחסי ציבור ששום קמפיין מסחרי לא יכול לקבל, וזה מה שיוצר באזז.אם היינו עורכים סקר בין ילדים ובני נוער מי מהם היה ב"ווליום כנרת" (אירוע הקיץ של "סלקום") היינו מגלים, שהיו שם בערך 350,000 איש. כמובן שהמספרים האמיתיים לא התקרבו לזה, והיו שם כ-40 אלף איש, אבל זה היה המקום הנכון להיות בו, וכולם רוצים להגיד שהם היו שם".
יורם כהן, מנהל הקד"מ במפעל הפיס אמר כי "יש לנו במה ניידת, על סמי טריילר, שנפתחת ל120 מ"ר עם סאונד, וידיאו תאורה ואספקת חשמל עצמאית, שמאפשרת לנו להגיע לקהלים שונים. בחברה קוראים לניידת הזו ' יורמית' על שמי כי המצאתי אותה. באירועים אנו מפעילים דיילים שנטמעים בקהל ומעבירים את המסרים הנכונים. זה משרת גם את המטרה שלנו שאנשים יתנסו פיזית במוצר. כך למשל, בכרטיסים שחילקנו בארוע, כל אחד זכה והמשיך איתם אל הכרטיסים האמיתיים. שם היו אנשים שזכו בסכומים ממשיים כמו 25,000 ₪ ועוד.פסטיבל הוא לוקיישן טוב לבצע ניסוי וטעייה בפעילות השיווקית שלך, שם אפשר לבדוק את תגובות האנשים בזמן אמת."
מיכאל לובושיץ סמנכ"ל "סנו" דיבר על קידום מכירה במרכולים ברכישת מוצרים ברשתות שיווק ובעקבות כך קבלת הנחה או כרטיס לפסטיבלים. על כך הגיבה מירה אלטמן, מנכלית מרכז הקונגרסים בבנייני האומה: "אני לא רואה את התרומה לקהילה בכך שמישהו קונה מוצר במרכול ודרך הקנייה הזו מגיע לפסטיבל. נכון שפסטיבלים ממתגים עיר, ושזהו מוצר שהולך ומתפתח, אבל צריך להסתכל לא רק על הכמות ועל הכסף אלא גם על האיכות. אפשר גם לעשות פסטיבלים קטנים יותר."
אלטמן שקבלה כי רוב הארועים נערכים בתל אביב,זכתה לשמוע מיורב הראל, שהם למעשה שואפים לצאת מתל אביב "שהיא כבר מסריחה מפסטיבלים" והעיריה בה מעוררת קשיים רבים, ובכוונתם לצאת לארועים בפריפריה וכדוגמה הביא את ארועי "ווליום בדרכים", שהתקיים בעיירות פיתוח ובערים קטנות ברחבי הארץ.
בתערוכת "בידור ובמה" ביקרו כ-20 אלף איש. התערוכה השתרעה על שטח של 3000 מ"ר והציגו בה כ-150 גורמים מתחום הבידור. במשך שני ימי התערוכה התקיים מרתון רצוף שבו הציגו אמנים, בהם סי היימן , דפנה ארמוני, יובל כספין ורבים אחרים את יכולתם, רבע שעה כל אחד, לפני לקוחות אפשריים.