"מיהי חברת הקוסמטיקה המועדפת על הצעירות בישראל? גילוח, שעווה או מכשיר חשמלי?"

חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35 תפיץ החל מהשבוע את מגאזין הסקרים snapshot . הסקרים במגזין מתייחסים להרגלים ולסגנון חיים ועוד של מגזר הצעירים בישראל בגילאי 18-35.



חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35 תפיץ החל מהשבוע את מגאזין הסקרים. snapshot הסקרים במגזין מתייחסים להרגלים, היגדים, סגנון חיים ועוד של מגזר הצעירים בישראל בגילאי 18-35.



מגזין snapshot יספק מידע מעודכן ומקצועי המתבסס על מחקרים, סקרים, וניתוחים אותם הכינה מחלקת המחקר של חברת לעומק התודעה, כל הנתונים בסקרים מתבססים על סקרים של חברת TGI.



מ"לעומק התודעה נמסר כי "מגאזין הסקרים הראשון בישראל לצעירים, יופץ למנכ"לים, מנהלי שיווק ומותג ומשרדי פרסום בדיוור ישיר ובגרסה אינטרנטית.



המגאזין יופץ אחת לחודשיים, ויכלול בנוסף לנתוני המחקר והסקרים טור אישי מתחלף של אחד מבכירי המשק שייתן את דעתו על נתוני המחקר הרלוונטים לחברה או למותג אותו הוא מנהל.



גיליון snapshot הראשון יסקור את תחום הטיפוח וייתן תשובות להרגלי גילוח והסרת שיער אצל גברים ונשים, הרגלי שימוש והעדפה של מותגים שונים בתחום האיפור , הקוסמטיקה טואלטיקה ועוד.



זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף: "בימים אלה סיימנו תהליך של עיצוב זהות חברה ומיתוג מחדש, במסגרת הליך זה הוחלט בחברה על הפקתו והפצתו של מגזין הסקרים snapshot. אני מקווה שנתוני הסקרים אותם נגיש במגזינים השונים ישרתו את מקבלי ההחלטות השיווקיות במשק.”

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים