"מעדני יחיעם" זכתה ב"מוצר השנה" בקטגוריית נקניקים ופסטרמות

חברת "מעדני יחיעם", יצרנית הנקניקים והפסטרמות מקיבוץ יחיעם, זכתה אתמול בתואר מוצר השנה פרס החדשנות 2014 בקטגוריית נקניקים ופסטרמות, עם סדרת נקניקי הפסטרמה 100% חומרים טבעיים. מוצרי יחיעם אשר זכו בתואר "מוצר השנה": פסטרמה הודו 100% חומרים טבעיים ופסטרמה של פעם 100% חומרים טבעיים (אריזות 250 גרם). מוצרי מעדני יחיעם נבחרו על פי סקר מוצר השנה שנערך בקרב 2,000 צרכנים בישראל.
בשנה האחרונה נכנסה "מעדני יחיעם" לשוק המעדנים הטבעיים, עם השקת סדרת 100% חומרים טבעיים הכוללת ארבעה מוצרים של פסטרמות ונקניקיות: פסטרמה הודו 100% חומרים טבעיים (250 גר'), פסטרמה של פעם 100% חומרים טבעיים (250 גר'), נקניקיות עוף 100% חומרים טבעיים (400 גר') ונקניקיות עוף ביס 100% חומרים טבעיים (380 גר').
המוצרים המובחרים, העושים שימוש בבשר איכותי ומובחר, הנם דלי שומן – 2% בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט, ללא תוספת פוספטים וללא גלוטן. לדברי ארז אטקין, טכנולוג המזון של מעדני יחיעם, המוצרים 100% חומרים טבעיים מכילים שורשים ותמציות טבעיות מפירות וירקות שורש. "המוצר עשיר בחלבון, דל שומן ודל קלוריות, מחזה הודו ללא גלוטן וללא כולסטרול. התמציות הטבעיות שומרות על המוצר באופן טבעי ומעניקות לו טעם טוב, צבע ומרקם נפלאים וכמובן, הבטחה למוצר בריא, איכותי ומזין.
תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם: "אנו גאים על הבחירה במעדני יחיעם למוצר השנה עם סדרת המוצרים הטבעיים. צוות הטכנולוגים עבד על המוצר תקופה ארוכה במטרה להביא לצרכן פסטרמות מחומרים טבעיים בלבד ומתוך הבנה שהקהל הישראלי מבקש מענה לנקניקים ללא חומרים משמרים, מונוסדיום גלוטומט וגלוטן. יחיעם היא החברה הראשונה שהבינה שיש צורך במוצרי יסוד, שהנם חלק מהתזונה היומית הרווחת, שיתאימו לתזונת ילדים ומבוגרים, באופן בלתי מזיק ויומיומי וסדרת המוצרים הטבעיים נותנת מענה בדיוק לצורך זה.
אנחנו מודים לצרכנים שאהבו את המוצרים בסדרה והעניקו לנו את הזכייה בפרס הזה מתוך הערכה לחדשניות שאנו מפתחים עבורם".
יוחאי נאמן, מנכ"ל מעדני יחיעם: מעדני יחיעם רואה בחדשנות את הציר האסטרטגי המרכזי ומנוע הצמיחה המשמעותי שלה, כאשר אחת המטרות העיקריות הינה מינוף החדשנות הטכנולוגית והייחודיות במוצרי החברה כמפתח להרחבת הפעילות והשירות ללקוחות בישראל ובשווקי היעד מעבר לים. בשנים האחרונות אימצה החברה גישה חדשה לתחום החדשנות והמו"פ המבוססת על המערך הטכנולוגי של החברה ומומחים חיצוניים לחדשנות. במסגרת זו נסרקים באופן שוטף ומדעי תחום מעדני הבשר בעולם ותחומים משיקים. בשנת 2013 מכירות מוצרים חדשים, היוו כ- 36% מכלל המכירות: סדרת מוצרים עם 100% חומרים טבעיים, אריזות זיפר, חטיפי קבנוס דק-דק, נשנושי קבנוס באריזות "חטוף ואכול" ועוד נוספים וטעימים. לחברה צבר פרויקטי מו"פ מקוריים וחדשניים אשר נמצאים בשלבי פיתוח מתקדמים. חלק מהפרויקטים החדשניים מקבלים תמיכה של המדען הראשי". יש גם אי הצלחות ועל רקע זה חשובה כל כך האמירה המובהקת של הצרכנים והמומחים כאחד כפי שהיא באה לידי ביטוי במדפי המרכולים ובחירה של בפסטרמות 100% חומרים טבעיים כמוצר השנה בישראל.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים