"מעדני מיקי": זינוק של 80% בביקוש לסלטים מצוננים בתוך חודשיים

לדברי משה קאופטייל מנכ"ל ובעלים משותף ב"מעדני מיקי" "העלייה במכירות משתקפת במיוחד ב- 12 המוצרים בהם החלפנו את האריזות והיא באה לידי ביטוי בכל רשתות השיווק כולל ברשת הרביעית ובשוק הפרטי".



הכנסת האריזות החדשניות התבצעה כמהלך שיווקי בולט הנותן מענה בהעדר תקציב פרסום ומדגיש את כלל יתרונות המוצר באריזה, באיכות, בטעם ובמחיר.


האריזות מתאפיינות בצבע סגול בולט תוך מתן דגש לפירוט הערכים הבריאותיים בכל מוצר ואימוץ הטרנד "הירוק" בכך שהן נותנות מענה לשימוש רב פעמי וחוזר למטרות שונות כולל אפשרות לחימום במיקרוגל.



קאופטייל מוסיף כי "מעדני מיקי" רעננה בנוסף גם את ליין המוצרים והכניסה סלטים חדשים ברמת מוצרי הגורמה והחומוס עם התוספות שהגבירו עוד יותר את התעניינות הציבור לטעמים החדשים והגדילו עקב כך את הביקושים למוצרי החברה.



עלות המיתוג מחדש של "מעדני מיקי " עומד עם כ- 10 מיליון שקל וכולל בין השאר גם הכנסת מכונות אריזות חדשות, שינוי תשתית הייצור והתאמת המחסנים. מהלך זה מהווה את החלק העיקרי לשינויים הרבים אותם מתכננת "מעדני מיקי" לציון שנת ה- 70 להיווסדה החל בימים אלה ובמסגרתם יוזמת החברה מהלכים שיווקיים נוספים שיתפרסו על פני כל השנה וחלקם אף יימשכו לתוך שנת 2009 .



לראשונה מופיעים על גבי האריזות סימונים בריאותיים באמצעות סמלים גרפיים שעוצבו במיוחד המפרטים ערכים תזונתיים כגון: עשיר בויטמין C, ללא כולסטרול, דל נתרן, דל שומן ועוד.


"מעדני מיקי" יצרנית הסלטים השלישית בגודלה בארץ וספקית הסלטים המצוננים


הראשונה בתחום השוק המוסדי מספקת כ-70% מצריכת הסלטים של כוחות הביטחון בכללם המשטרה וצה"ל .



"מעדני מיקי" מייצאת את מוצריה לחו"ל ומצביעה לראשונה על גידול ניכר בביקושים לסלטים גם בגזרה זו: בשנת 2007 היקף הייצוא לחו"ל עמד על כ 1.5 מיליון דולר כאשר הצפי לשנת 2008 עומד על למעלה מ- 2 מיליון דולר המבטא גידול של כ- 40% בייצוא סלטים מצוננים בתוך שנה. לדברי קאופטייל "מעדני מיקי שמה לה למטרה להגיע ל-3 מיליון דולר בייצוא כבר בשנת 2009".

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים