ערכת פרמיירה מדיה, אשר תופץ בתיאטראות בחלוקה אישית לקהל החל מהשבוע הבא, כוללת מגזין תרבות מושקע ומוקפד המציג תכנים איכותיים המופקים על ידי מערכת תוכן עצמאית. לצידו במארז הפרסומי גם הטבות לבילוי במסעדות ובבתי קפה וכן גלויות פרסומיות ודוגמיות מוצרים.
דדו מילמן, הכותב הראשי של המגזין : "בניית המגזין היא אתגר מקצועי חלומי. יש תחושה חלוצית. אני גאה להיות שותף ליצירת במה חדשה לאמנות ולאמנים בארץ ובעולם. ברמת התוכן, חשוב לנו להעניק לקהל שוחרי התרבות מגזין עם ערכים מוספים. אני משוכנע שהתכנים שלנו עונים על צורך של מאות אלפי אנשים".
חברת פרמיירה מדיה, מציגה תפיסה חדשה בעולם העיתונות הישראלי: מגזין נישה לקהילת שוחרי התרבות בישראל המוענק מידי ערב בתיאטראות ובהיכלי התרבות כחלק מהחוויה התרבותית.
שיתוף הפעולה המוצלח עם התיאטראות, וקבוצות מיקוד אשר התקיימו בחודשים האחרונים, אפשרו אפיון של קהל המבקרים ופיתוח מגזין תוכן ייחודי המותאם לקהל הרלוונטי.
דדי בציר, הסמנכ"ל המסחרי של החברה: " זו פעם ראשונה בתחום המדיה שהקהל מקבל תכנים המותאמים עבורו בזמן הכי רלוונטי עבורו. החשיבה לשילוב מגזין תרבות לצד גלויות הטבות מעניקה עניין לקהל בזמן ההמתנה לתחילת ההצגה ומגבירה את העניין של הקהל והמפרסמים בערכה כולה".