"פאוזה" עולה בקמפיין למגזר הרוסי

חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את שוק פתרונות הקפה לעסקים, עולה בקמפיין למגזר הרוסי, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", ובהשקעה של כ- 250 אלף ₪.



הקמפיין ל- LAVAZZA BLUE, הדור הבא של מכונות האספרסו, יעלה בערוץ 9 למשך כשלושה חודשים.



לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר, תוך התאמה לאופיים וסגנון חייהם. החדרת המוצר החדש במגזר הרוסי אך טבעית מבחינתנו, זאת מתוך הבנה, שהצרכנים במגזר זה יודעים להעריך מותגים."



חברת "פאוזה" מקבוצת מי עדן, מתמחה בשיווק ישיר של פתרונות קפה, מהמותגים המובילים בעולם, ללקוחות עסקיים ופרטיים. בין יתר פעילותיה, חברת פאוזה הינה המשווקת הבלעדית של לוואצה בלו ולוואצה אספרסו פוינט.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)