חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", תעלה בקמפיין פרסום תדמיתי נרחב, במרכזו מיצי הרימונים והתפוזים של החברה תחת הסלוגן "זה לא אנחנו זה התפוזים/רימונים". הקמפיין הקמפיין יכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית, סרטוני חסות בערוצים 2, 10 ו- 24 וכן פעילות במדיה החברתית ופעילות סלולר. הקמפיין בהיקף כספי של 1.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.
מיץ התפוזים ומיץ הרימונים של "פרימור", נחשבים כיום למיצים המובילים והפופולאריים ביותר של החברה. המיצים, סחוטים וטבעיים, עשויים מ-100% מיץ, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר נמכרים בבקבוקים 250 מ"ל, 750 מ"ל ו- 1 ליטר. פרימור ממשיכה לשמור על הסלוגן המוכר המלווה אותה בשנים האחרונות: "זה לא אנחנו זה התפוזים".
לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום בשיווק השוק המקומי ב"גניר-פרימור": "לקראת ראש השנה וחגי תשרי אנו שמחים להציע לצרכנים את המיצים המוכרים והאהובים ולחזק את ההובלה שלנו בזכותם בשוק המשקאות".