"פרימור" משיקה סדרת מיצים חדשה

חברת "גניר" יצרנית המיצים והנקטרים במותג "פרימור", משיקה סדרה חדשה של מיצים , 100% מיץ מרכז לרגל הקיץ, בשלושה טעמים יחודיים ומרעננים: תפוזים-אננס, אננס-אשכוליות ותפוזים-פסיפלורה. הסדרה החדשה תלווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, סלולר ובמדיה החברתית, בהיקף כספי של 5.2 מיליון ₪.



סדרת המיצים החדשה מבוססת על ערכי המותג "פרימור", המתמחה במיצים טבעיים סחוטים. המיצים החדשים, העשויים מ-100% מיץ, הינם ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. הטעמים החדשים יהיו זמינים בחודשי הקיץ וישווקו במהדורה מוגבלת, בבקבוק של 1 ליטר שעוצב באופן יחודי עבור הסדרה החדשה.



לדברי שרונה ויינטרוב, מנהלת תחום שיווק בשוק המקומי ב"גניר-פרימור": "כמותג המוביל בתחום המיצים הסחוטים אנו שמחים לרענן את מקרר המיצים ולגוון בשלושה טעמים חדשים, ייחודיים ומגוונים לעונת הקיץ החמה. המיצים מבוססים על מיצי התפוזים והאננס האהובים והמוכרים של פרימור, מלווים בפירות קיץ נוספים להעשרת הטעם וליצירת מיץ מפתיע ומרענן לצרכן הישראלי".


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף