חברת "פרסקו" ממושב חצבה בערבה המייצרת מזה עשור תערובות עלים טריים ושטופים לסלטים מוכנים למאכל וממרחים ורטבים העשויים מצמחי תבלין טריים יוצאת לראשונה במהלך של מיתוג מחדש בהשקעה של רבע מיליון שקל. מטרת המהלך, תחת הכותרת "הרגע נקטף", להמחיש את נושא הטריות ואיכותם הגבוהה של הרטבים כאשר התהליך כולל החלפת תוויות המוצרים, שינוי הלוגו ובניית אתר אינטרנט אינטראקטיבי וחדשני. מהלך המיתוג מחדש נעשה באמצעות סטודיו Davidson design (אפרת ורועי דוידסון) האמונים גם על עיצוב אתר האינטרנט החדש של "פרסקו" וכן על עיצוב חומרים ועזרים שיווקים נוספים. לדברי אילון שטרן מנכ"ל ובעלים של "פרסקו" תהליך המיתוג מחדש התבצע כחלק מההתחדשות וההתרחבות של המותג פרסקו במסגרתו הוגדרו מחדש ערכי הליבה שלו: ישראליות, פשטות ומעל הכול טריות. המטרה הייתה חיזוק הקשר בין המוצרים על המדף לבין החממות בו הם גודלו ונקטפו בתנאים מיוחדים. בהמשך עוצבו תוויות המוצרים מחדש באופן שיחזק את ערכי המותג ותיווצר שפה אחידה בין כל מוצרי החברה. הלוגו הישן עוצב מחדש והוגדל, ונעשה שימוש בצילומים המשדרים טריות ורעננות. שטרן הוסיף כי באמצעות העיצוב החדש המותג נראה עדכני, רענן ומקצועי והמוצרים יקבלו את הבולטות הראויה להם על המדף. הוא הוסיף כי בכוונת "פרסקו רטבים" להיכנס לתחומים נוספים ולנצל את הידע והניסיון המצטבר בגידול צמחי תבלין והפקתם למוצרים קולינריים משובחים שישמשו כל מטבח בישראל כתבלינים איכותיים של הדור הבא לשדרוג מאכלים החל ממאכלי גבינה, מאפים, מוצרי בצק ועד למאכלי בשר. בכוונת "פרסקו" בהחדרת דור חדש של רוטבי תבלין למקרר הביתי כאשר כל אריזה במשקל 220 גרם מכילה ריכוז של כ- 80% עשבי תבלין טריים ובמחיר שווה לכל נפש כ-.15₪ לצנצנת . "ההתמחות המיוחדת שלנו בגידולי צמחי תבלין טריים והכנתם מיד עם קטיפתם לתבלין בצורת רוטב או ממרח בטעם אותנטי המשווקים למרכולים תוך 24 שעות מרגע הקטיף. הטריות הייחודית לשיטת הייצור של "פרסקו" מעניקה לרטבים ניחוח ארומתי תוך כדי שמירה על טריותם וטעמם וזה ייצור שדרוג במטבח הישראלי ויעניק תחושה של יציאה למסעדת גורמה אבל בתוך הבית. מהיום כל אחד יכול להפוך להיות שף" אמר.