"קדס קידס" משיקה הפקה של מיני סייט פרסונאלי המשלב סרט וידאו ארט פרסונלי לכל המשפחה

חברת לירם זכיינית המותג "קדס קידס" אופנת ילדים ותינוקות, המשווקת באמצעות 38 חנויות המותג הפרוסות בקניונים ומרכזים מסחריים המובילים בישראל, חוגגת שנה למועדון הלקוחות "קדס קידס פלוס" ומשיקה , לראשונה בישראל ובעולם הפקה של מיני סייט פרסונאלי שמשלב סרט וידאו ארט פרסונלי לכל המשפחה בטכנולוגיה חדשנית ייחודית במינה.



בנוסף, לאתר יש יכולת שיכפול ויראלית המאפשרת לייצור מאות אלפי אתרים פרסונלים נוספים למשך 3 חודשים.



אתר אינטרנט זה , מתקושר ללקוחות המועדון וללקוחות פוטנציאלים. מבוצע במהלך שיווקי המלווה ע"י חברת היעוץ SEGMARKTING



PERSONALIZATIONCROSS MEDIA



PRINT TO WEB TO STORE



במסגרת מהלך זה תפיק קדס קידס כ- 100,000 אלף אתרי אינטרנט אישיים ל- 50 אלף חברי המועדון ול-50 אלף לקוחות פוטנציאלים באמצעות דיוור גלויה פרסונאלית מעוצבת מזמינה הרשת את לקוחת המועדון להכנס לכתובת האתר שניבנה במיוחד עבורה, בו תוכל להנות מוידאו ארט המכיל את שמה ושמות ילדיה בשילוב סאונד פרסונלי ובו תחשף לקולקצית קיץ 2008 של המותג, באתר יוצגו מבצעים מיוחדים לחבדי מועדון ולמצטרפים חדשים, וכמו כן, אפשרות לשלוח את הסרטון לחברים או למלא את פרטיהם ופרטי ילדיהם ובכך ליצור להן אתר פרסונלי במתנה.



החנויות שקושטו לכבוד האירוע ימכרו את מוצרי הפרומו בהטבות יחודיות לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.



ההשקעה במהלך נמדדת בכ- 1 מיליון ₪.



אורן חורב, סמנכ"ל החברה מוסר כי: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג- "זמן איכות "אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי ,רגשי ואמיתי ללקוח, ולכן בחרנו לצאת במהלך ייחודי במינו ,חדשני ומרתק- הפקת אתר פרסונלי ללקוחותינו שהופק באופן אישי לכל לקוחת מועדון וילדיה כאות הוקרה על נאמנות הלקוחות לרשת. הלקוחה רואה את הבידול בגישה אל מול המתחרים ומחזירה אהבה והכרת תודה בחנויות עצמם".



לדבריו: "האתר האישי הנו נדבך נוסף לחיזוק האסטרטגייה והבחירה להשקיע כלכלית במהלך זה הינו המשך הצהרת החברה על השקעה נוספת והטיית הכובד של הרשת מפרסום המוני לטובת שיווק ממוקד לקוח וחיזוק מועדון הלקוחות שחוגג שנה."



כל המהלך השיווקי וניהול מועדון הלקוחות של קדס קידס KEDS KIDS PLUS (שהושק מחדש במאי 2007) נעשה בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונאלי במרחבים קמעונאיים.



כיום המועדון מונה כ 50,000 "בתי אם" המהווים כ 20% מנתח השוק הארצי של החברה ( משפחות עם ילדים בגילאי 0-11 עשירון 8-10 ).



חברי המועדון קדס קידס פלוס מקבלים הטבות מיוחדות לאורך כל השנה לדוגמא: צבירת פלוסים על סך 10% מסכום הרכישה , בכל רכישה! (פלוס = שקל שאפשר לממש בקנית מוצרים ברשת) עד היום החברה החזירה 2 מיליון שקל בפלוסים שמומשו במוצרים לאורך השנה. בנוסף, חברי המועדון נהנים ממבצעים מיוחדים, קדימות במבצעי סוף עונה, מתנות ליום הולדת של הילדים, סופי עונה מיוחדים לחברים, קופוני הנחה ומבצעים מגוונים ובלעדיים באמצעות דיוור ONE TO ONE פרסונלי יצירתי ומרגש .



פעילות השיווק של המועדון מושתת על תקשורת שיווקית פרסונאלית המותאמת ללקוחות באופן אישי בהתאם להתנהגות הצריכה שלהם ברשת , תוך שימת דגש על שילוב של 4 מימדים : חדשנות, שימוש במידע, קריאייטיב פרסונאלי ופניה לרגש .



השקת המהלך בכל חנויות הרשת תחל מתאריך ה11 למאי.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח