אברהם ויניב לוי, בעלי " נעלי קטריז", חברת נעליים המציעה קו ייחודי ומעוצב באיכות גבוהה, משלימים בימים אלו מהלכים עסקיים לקידום המותג: הרחבה ושיפוץ הסטודיו והמפעל בהשקעה של 300,000 ₪, רכישת מפעל סוליות בסכום של700,000 ₪, מיתוג מחדש בסכום של 150,000, ופתיחתן של 7 חניות רשת בקניונים מובילים ברחבי הארץ בהשקעה של 4.2 מליון ₪. סה"כ השקעה עומדת על 5.7 מליון ₪ .
לחברה כיום 3 חניות דגל שנפתחו בשנה האחרונה בהשקעה כוללת של יותר ממיליון ₪ , בשנה הקרובה תשלים "קטריז" את פתיחתן של 4 חנויות נוספות. כך תימנה הרשת 7 חנויות דגל. גודל הממוצע של החנויות עומד על 80 מ"ר ומושכר בך- 70 דולר למ"ר.
בימים אלו השלימה החברה רכישת מפעל סוליות על מנת לאפשר שליטה מלאה וייצור נעליים איכותיות לפי הצרכים וסטנדרטים הגבוהים שהם מציבים לנעלי "קטריז". הרכישה נסגרה על סכום של 700,000 ₪, שטח המפעל מתפרס על 600 מ"ר. במקביל הרחיבה קטריז את השטח המפעל והסטודיו 500 מ"ר אשר מושכר בסכום של 20 דולר למ"ר.
החברה החלה מהלכים של מיתוג מחדש: לוגו, עיצוב חנויות הרשת והמשרדים, הפקת קטלוג, בחירת פרזנטורית , פרסום ויח"צ. במיתוג הושקע סכום של150,000.
יניב לוי, בעלי " קטריז" מוסר: "מצאנו ביקוש הולך וגובר לקו הייחודי והסקסי של "קטריז", ולכן החלטנו על ביצוע כמה מהלכים אסטרטגיים : הרחבת המפעל רכישת מפעל לסוליות, מיתוג וכמובן פיתחת חנויות רשת של "קטריז" השאיפה היא רשת נעלי קונספט איכותית ישראלית ייחודית במחירים סבירים בכל הארץ"