"קפה קפה" – רשת בתי הקפה הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין חדש בהיקף של כ-4 מיליון שקלים, לרגל מהפכת האיכות ברשת, במסגרתו אף יושק תפריט חדש ואיכותי בסניפי הרשת ברחבי הארץ. הקמפיין כולל סרטוני פרסומת שישודרו בערוצי הטלוויזיה השונים ובאתרי הדיגיטל המובילים והרשתות החברתיות, מתחם תוכן ייעודי בדיגיטל, קמפיין רדיו, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים וכמובן פעילות ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה לפרק זמן של כחודש במגזר הכללי, המגזר הדתי והמגזר הערבי.
הקמפיין מתבסס על הטרנספורמציה העוברת על תחום רשתות בתי-הקפה, וחושף את המקפצה הקולינרית שעברה הרשת, עם השקתו של תפריט חדש. התפריט החדש הורכב על-ידי שף הקבוצה, ניר מזרחי, תוך שימת דגש על איכות חומרי גלם וטריותם, לצד שילוב טעמים בינלאומיים והיכולת הייחודית של הרשת להתאים את המגמות הקולינריות העדכניות להעדפותיו של החך הישראלי.
נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת "קפה קפה": "מדובר באחד המהלכים הגדולים של 'קפה קפה', שנעשה לאחר תהליך אסטרטגי כולל ותוכנן בקפידה, אשר נועד להגדיר מחדש את איכות המזון המוגש בענף בתי הקפה בישראל. המהלך: 'משהו חדש קורה בקפה קפה' שיפורסם בקמפיין יצירתי וחוצה מדיות, נועד לתקשר שינוי תפיסתי בחוויית הלקוח הכוללת ברשת קפה קפה, תוך דגש על סטנדרטים של טריות ואיכות. אני מזמין את כולם ולבוא וליהנות מתפריט חדש ואיכותי בקפה קפה".
טל אקרמן, סמנכ"ל שיווק ופרסום קבוצת "קפה קפה": "אנו גאים לשתף ולספר לציבור ש'משהו חדש קורה בקפה קפה'. רשת קפה קפה היא הרבה מעבר לקפה, קרואסון או עוגה. הקמפיין החדש מספר על חוויה קולינרית חדשה ואיכותית, המתעלה על המקובל בענף ומגביהה את הרף מול המתחרים, כל זאת ע"י שימוש נרחב בחומרי גלם איכותיים וטריים, המרכיבים מנות איכותיות שפותחו על ידי שף הקבוצה. . המהלך הנוכחי הוא הרבה יותר מעוד קמפיין על תפריט חדש, או הוספת מנות חדשות, ובכוונתו לבסס את מעמדה של רשת קפה קפה כקובעת סטנדרטים חדשים בענף בתי הקפה והמסעדות".