חברת "קרט", יבואנית בלעדית של מצלמות "קנון", המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים בתחום הצילום, האלקטרוניקה הבידורית, ציוד היקפי למחשבים ותוכנות ציור וצילום דיגיטלי, פותחת אתר קטלוגי חדש, בהשקעה של 12 אלף דולר.
מהחברה נמסר הבוקר כי האתר, המציג את הטרנדים האחרונים בתחום המצלמות, הציוד ההיקפי למחשב והאלקטרוניקה הבידורית, כולל למעלה מ- 300 מוצרים ב- 20 קטגוריות שונות.
עוד נמסר כי האתר שעוצב ע"י חברת "לוקו דיימנשן", בעל מממשק נוח לגלישה קל לניווט ולשימוש, מציג באנרים בטכנולוגיית FLV – טכנולוגיית פלש–וידאו, המתאימה לסוגי המוצרים שהחברה משווקת, מציע לגולשים מוצרים באיכות ויזואלית גבוהה, ממחיש את חווית הקניה ומעניק טיפים ועצות, הנחות מבצעים ועוד.
גיא בן נון, מנהל השיווק של חטיבת ההדמיה בחברת "קרט" אמר היום כי "הקמת האתר הקטלוגי, תביא למיצוי הפוטנציאל בשוק הצילום, המיכון, הטכנולוגיה והאלקטרוניקה הבידורית, ותחשוף את המוצרים לקהלי יעד נוספים, הלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים דרך האינטרנט".
עושד הוסיף בן – נון כי "האתר יחשוף את מוצרי החברה לקהלי יעד נוספים, שהנם צרכני מוצרי צריכה באינטרנט, התרים אחר פתרונות חדשניים, מקוריים ואיכותיים בתחום. פתיחת האתר הקטלוגי, מהווה "ערך מוסף" עבור המותג ומבדלת את החברה ממתחרותיה, על ידי איכות, חדשנות, שרות ללא פשרות ומחירים אטרקטיביים".
היקף ההשקעה באתר נאמד בכ- 100 אלף שקל.