"ראלקו" מעלה קמפיין חסויות חדש בסוף השבוע בערוץ 2 ו- 1


לקראת חג הפסח יוצאת חברת "ראלקו", יבואנית "שארפ" בישראל, בקמפיין חדש למקררי הייבריד בטלוויזיה, בעלות של כחצי מיליון ₪.



לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית בחברת "ראלקו", התקופה שלפני חג הפסח מתאפיינת בביקושים רבים למקררים – עלייה 50% במכירות.



חברת "ראלקו" השיקה את המקרר הייבריד לפני כשנה, מקרר המציג שילוב של שתי טכנולוגיות קירור: האחת, טכנולוגיית Multi air flow המקורית של "שארפ", המפזרת אויר קר בצורה אחידה ומהירה במקרר. השנייה, טכנולוגיית קירור פסיבי עוצמתי באמצעות הלב ההייבריד המצונן לטמפרטורה של 0 מעלות, אשר שומר על עוצמת קור גבוהה וקבועה במקרר.



הקונספט העיצובי של מקרר ההייבריד ייחודי והוא זוכה לביקוש רב.







אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים