החל מיום חמישי הקרוב, ה- 21/6/2007. יוצא לדרך פרוייקט שיווקי ייחודי של מותג Dr.Pet, המשווק מזון פרימיום לחיות מחמד. מהחברה נמסר היום כי מטרת הפרויקט שבחלקו הוא בשיתוף פעולה עם אתר Ynet, הינה חשיפת הציבור לערכי מותג Dr.Pet עליהם מבוססת האסטרטגיה והשפה השיווקית, ולפיהם Dr.Pet הוא מותג המטפח את הקשר בין הצרכן לבין חברו הטוב – חיית המחמד שלו, ואינו נותן רק מענה פונקציונאלי לדרישות התזונה והטיפוח של כלבים וחתולים.
במסגרת הפרויקט צוותי פָפִירצ'י של Dr.Pet יסתובבו במהלך שלושת סופי השבוע הקרובים, מיום חמישי ועד שבת, בפארקים, גנים ציבוריים וחופי כלבים ברחבי הארץ וינציחו "רגעים של כיף" בין בעלי כלבים לכלביהם. בעל כלב שיונצח במצלמת ה – פָפִירצ'י יקבל במתנה מסגרת מגנטית לתמונה, ואת תמונתו יוכל להוריד מאתר Dr.Pet בכתובת www.drpet.co.il.
בסוף השבוע השלישי לפעילות תיפתח תחרות "רגעים של כיף" באתר Ynet. לאתר התחרות שיפתח ב- Ynet, יועלו תמונות נבחרות מהפרויקט המציגות את הרגעים הכפיים ביותר שבין מגדלי חיות מחמד לחיותיהם. בנוסף, גולשים שאינם צולמו על ידי צוותי הפָפִירצ'י במסגרת הפרויקט, יוכלו לשלוח תמונותיהם לתחרות. מהחברה נמסר כי בעל התמונה שתוכתר כתמונה המציגה את הרגע הכיפי ביותר, יזכה במזון Dr.Pet לשנה שלמה. עוד נמסר כי הפרויקט הייחודי של המותג תואם את האסטרטגיה והשפה השיווקית שלו, המבוססת על פנייה לרגש במקום שימת דגש על פונקציונאליות.
בנוסף, תצא החברה בקרוב עם שני פרוייקטים שיווקים נוספים: פרויקט "כיף לחיות ביחד" הקורא לשילוב חיות מחמד באורח החיים האורבאני – במסגרת הפרויקט מוצבים באמצעות חברת "לעומק התודעה" מתקני שתייה גדולים ומעוצבים לכלבים וחתולים בעשרות בתי קפה ברחבי הארץ ידידותיים לחיות מחמד. בשירותי בתי הקפה מוצגים פוסטרים תלויים הקוראים למבלים להגיע לבית הקפה בביקורם הבא עם כלבם. ופרוייקט עכבר מחמד – במסגרת המיזם מחולק חינם לאורחי בתי הקפה המגאזין "עכבר מחמד" מבית "עכבר העיר", המהווה מדריך לגידול חיות מחמד בעיר. "עכבר מחמד" כולל בתוכו תכנים להעשרת מגדל חיית מחמד, ביניהם, עצות שימושיות לחינוך ואילוף כלבים, העלאת סוגיות הקשורות לבריאות חיות המחמד, עצות להאכלה נכונה של חיות מחמד וכיו"ב.