"תנובה שף", החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, מלווה בימים אלו את מהלך הרענון התדמיתי של רשת הקרפים הנרי'ס לרגל ציון 15 שנות פעילות. ליווי הרענון התדמיתי כולל ייעוץ קולינארי ושיווקי של "תנובה שף".
במסגרת המהלך העניקה "תנובה שף" ייעוץ מקצועי לרשת הנרי'ס הן בתחום הקולינרי והן בתחום השיווקי. ייעוץ "תנובה שף" כלל בניית תפריטים חדשים באמצעות צוות השפים של החברה, גיבוש דילים מיוחדים וארוחות מבצע, הכנסת מנות קרפ חדשות בטעמים ייחודיים כגון קרפים מלוחים במילויי גבינות, הכנסת מנות ילדים מיוחדות הכוללות מנת שוקו נלווית ועוד. בין המנות החדשות בולט פיתוח קרפ ייחודי בצורתו תחת השם: קרפ & רול, המוצע במגוון מילויים. הקרפ המגולגל מהווה פיתוח חדשני המבטא שינוי קונספט במושג ה"קרפ" הידוע והמוכר, זאת בהיותו ניתן להכנה ולהגשה קר.
כחלק מתמיכתה במהלך, תספק "תנובה שף" להנרי'ס מגוון רחב של מוצרים ובכלל זה גבינות עמק, פיראוס ונפולאון; מוצרי שוקו ""SHOCK לסוגיו תוך מיתוג מנת הילדים תחת מותג השוקו המצליח "SHOCK" ועוד.
"תנובה שף" עומדת בקשרי שיתוף פעולה אסטרטגיים הדדיים עם רשת הנרי'ס מזה שנים רבות". מסרה שרון הראל, מנהלת אגף השיווק ב"תנובה שף". "ציון הרשת 15 שנות פעילות, מהווה עדות להצלחתה הנובעת מחדשנותה הבלתי פוסקת, ומרמת האיכות הגבוהה של מוצריה. אנו, ב"תנובה שף", שמחים על ההזדמנות להמשיך לתרום לחדשנות הרשת, זאת כחלק מתפיסת השירות הכוללת של החברה, השמה דגש על פיתוח מוצרים חדשים ותפריטים ייעודיים העונים על צורכיהם הספציפיים של לקוחותינו".