רשת האופנה RALF KATA נכנסת לקראת פורים לתחום התחפושות, כאשר היא מתעתדת הרשת להיות המובילה בתחום הן בפרמטר של מגוון והן בפרמטר של מחיר.
הרשת השקיעה מיליון ₪ בהיערכות שכללה הקמת תתי מחלקות בחנויות, עיצוב החנויות בהשראת קרנבל פורימי, והזמנת סחורות.
בנוסף, יוצאת הרשת בקמפיין באמצעות פרסום "ברלזון רן לוי" הכולל פרסום ברדיו, עיתונות, ודיוור ישיר לכ – 100,000 בתי אב. עלות הקמפיין – 300,000 ₪.
הבעלים של הרשת רפי קטה מספר כי: " לפני החג יוצע בחנות מגוון רחב של מאות תחפושות מהספקים המובילים בשוק ובנוסף יימכרו אלפי אביזרים לתחפושות, לרבות איפור וצבעי שיער."
לדבריו: "כחנות בקונספט כלבו המציעה אופנה לכל המשפחה הכניסה לתחום התחפושות משלימה את תמהיל המוצרים ומחזקת את רעיון חווית הקניה והבילוי המשפחתית המשותף בחנויות הרשת."