RALF KATA משקיעה מיליון ₪ בהיערכות לקראת פורים

רשת האופנה RALF KATA נכנסת לקראת פורים לתחום התחפושות, כאשר היא מתעתדת הרשת להיות המובילה בתחום הן בפרמטר של מגוון והן בפרמטר של מחיר.



הרשת השקיעה מיליון ₪ בהיערכות שכללה הקמת תתי מחלקות בחנויות, עיצוב החנויות בהשראת קרנבל פורימי, והזמנת סחורות.



בנוסף, יוצאת הרשת בקמפיין באמצעות פרסום "ברלזון רן לוי" הכולל פרסום ברדיו, עיתונות, ודיוור ישיר לכ – 100,000 בתי אב. עלות הקמפיין – 300,000 ₪.



הבעלים של הרשת רפי קטה מספר כי: " לפני החג יוצע בחנות מגוון רחב של מאות תחפושות מהספקים המובילים בשוק ובנוסף יימכרו אלפי אביזרים לתחפושות, לרבות איפור וצבעי שיער."



לדבריו: "כחנות בקונספט כלבו המציעה אופנה לכל המשפחה הכניסה לתחום התחפושות משלימה את תמהיל המוצרים ומחזקת את רעיון חווית הקניה והבילוי המשפחתית המשותף בחנויות הרשת."


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים