לראשנה בישראל, RENAULT ישראל, מקבוצת קרסו מוטורס, יקיים ביום ראשון הקרוב אירוע מכירות ראשון מסוגו ב-LIVE Facebook. האירוע יתקיים בעמוד הפייסבוק של רנו ישראל, למשך ארבע שעות. במסגרת האירוע יוצגו דגמי המותג החדשים, מנהל המכירות של רנו יענה לשאלות הגולשים, ובנוסף ייהנו המשתתפים מהטבה ייחודית ובלעדית.
בימים אלו בהם הקהל הרחב מתבקש להישאר בבית, ברנו מנגישים את מגוון הרכבים החדשים, ישירות לסמארטפון של הלקוחות, ומאפשרים להם להכיר טוב יותר את הדגמים, גם מהבית. בין הדגמים שיוצגו, תוצג ה- CLIO החדשה, ה- KOLEOS וה- GRAND SCENIC החדשות, ה- ZOE החשמלית, ועוד.
לדברי רועי שחורי סמנכ"ל קרסו מוטורס ומנהל חטיבת רנו: "גם בימים לא שגרתיים אלו, אנו רואים התעניינות ברכישת רכבים של המותג. משום כך החלטנו לקיים אירוע מכירות ראשון מסוגו באמצעות עמוד הפייסבוק של RENAULT ישראל, בכדי לאפשר לקהל להתעניין ולקבל את כל המידע אודות הרכבים תוך הקפדה על ההנחיות של משרד הבריאות ושמירה על תחושת הביטחון האישי."
לדברי גאי ראק, מנהל שוק מקומי בפייסבוק ישראל: "בימים בהם וירוס הקורונה משבש את הפעילות העסקית הרציפה של עסקים רבים, בעיקר כאלו שמוכרים מוצרים ושירותים בחנויות פיסיות ואולמות תצוגה, אנחנו רואים יותר ויותר עסקים שמוצאים פתרונות יצירתיים לתקשר עם קהל הלקוחות שלהם באמצעות הפלטפורמות השונות שלנו – פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ ומסנג׳ר. במחקר שנערך על ידי חברת המחקר איפסוס בישראל עולה ש 23% מהאנשים בישראל התעניינו ברכישת רכב מאז פרוץ המשבר, בין היתר בגלל רצון להימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית. בנוסף, אנשים מצפים מחברות הרכב לפגוש אותם בערוצים דיגיטליים לאור חוסר היכולת שלהם לצאת. חברות כמו חברת קרסו מוטורס, שמזהות את התהליכים האלו מהר ופועלות כדי לתת להם מענה, מייצרות לעצמן יתרון תחרותי."