SentinelOne משיקה קמפיין טלוויזיה ראשון לחברת סייבר בישראל. הקמפיין יעלה בערוצים 12,13 בשעות הפריים וירוץ עד הבחירות, יציג את "הכוחות הנסתרים"
המספרים את סיפורם של פושעי הסייבר הממוקדים בפריצות לארגונים – ומנגד מתאר כיצד מגינה
פלטפורמת SentinelOne מפני
מתקפות סייבר.
במקביל
לקמפיין ה TV בארץ, ירוץ הקמפיין גם בארה"ב בערוצים
המובילים- CNN, CNBC, FOX, MSNBC ובדיגיטל ברחבי הפלטפורמות YouTube, LinkedIn, Facebook, Twitter ו- .Streaming
הקמפיין
מתמקד בחשיבות אבטחת הסייבר בעידן החדש, בתקופה של מתקפות סייבר מוגברות (SUNBURST) ופעילות שיא של מקרי כופרה (דוגמת מקרה
שירביט). מטרתו המרכזית של הקמפיין היא העלאת המודעות לאבטחת הסייבר כדאגה קיומית
לארגון, ונועד להעלאת פרופיל החברה, לסייע לגיוס עובדים והגדלת מכירות.
הקמפיין
מגיע לאחר שנה משמעותית ביותר בתנופת הצמיחה של היוניקורן הישראלי, המוערך במעל ל 3
מיליארד דולר, לאחר השלמת סבב גיוס F בנובמבר
2020, רכישת חברת Scalyr המתמחה בניתוח נתונים בענן, מינוי
סמנכ"ל כספים גלובאלי לחברה לטיפול בשוק הציבורי, לקראת הצעד הבא המתוכנן של
החברה- הנפקה, כאשר רק לפני שבועיים נכתב בבלומברג על יציאתה הצפויה להנפקה עם
הערכת שווי של 10 מיליארד דולר.
[
רכש מדיה: מקאן דיגיטל