לבימוי
הקמפיין המסוגנן נבחרה הבמאית קרן חכמה, אחת הבמאיות והכוריאוגרפיות
הצבעוניות ביותר בישראל, שאחראית בין היתר גם על בימוי הקליפ TOY של נטע ברזילי. מיד עם ההחלטה על קמפיין חדש
למוצר שהוא בשורה אמיתית, ב- Shark בחרו להשתמש בשיר גדול מהחיים
ולהמשיך את השפה הקצבית, הצבעונית והבולטת שידועה עם המותג כבר מהקמפיין הקודם (עם
השיר בייבי שארק). הרעיון מאחורי הפרסומת הוא להציג את תכונות השואב הייחודיות
בעזרת גרסה חדשה, מעודכנת ועכשווית לשיר הנושא הנבחר, ולשלב אותה בקליפ צבעוני עם
רקדנים מקצועיים, שייתנו את ה"מובים" הייחודיים שלהם יחד עם השואב.
בקליפ לקחו חלק רקדנים מוכרים כמו: סימור דניאל (זוכת ״רק רוצים לרקוד״), ניצן
בניפלא (מלווה את מיטב אמני ישראל), הפנומן דין פרטוש (פיינליסט
"רק רוצים לרקוד") ועוד.
שואבי
האבק האלחוטיים, מבית חברתShark Ninja האמריקאית, מותג שואבי האבק מס' 1 בארה"ב נמכרים בהצלחה בישראל
וברחבי העולם הודות לפטנט הבלעדי ZERO
M
(Zero
Maintenance) אפס תחזוקה, המונע הסתבכות שיער או פרווה על המברשת, ללא תחזוקה
שוטפת. בנוסף,
סדרת השואבים בעלת טכנולוגיית המברשת הכפולה, שתי סוללות ליתיום נשלפות, הנטענות
במקביל ומספקות זמן שאיבה ללא הגבלה ומנגנון FLEX הכולל מוט גמיש ומתקפל המאפשר שאיבה נוחה
מבלי להתכופף.
הקמפיין
החדש, שהופק ע"י משרד הפרסום מנצ', עולה בימים אלה בטלוויזיה ובדיגיטל.
https://www.youtube.com/watch?v=OSwgiLhV2LI&feature=youtu.be