SHEKEL הישראלית תספק טכנולוגיית רכישה ללא קופה בחנות GO

GO מקבוצת GK מאפשרת לקונים לבצע פעילויות כגון צ'ק-אין, איסוף מוצרים, תשלום
משולב-יציאה קל ופשוט, או תשלום באמצעות הטלפון הנייד. קונים רבים יכולים לבצע
רכישותיהם בחנות בו-זמנית, ללא צורך בסריקת קוד המוצר וללא עמידה בתורים לתשלום.
החנות עושה שימוש בפלטפורמה המסחרית של
GKCloud4Retail . שירות חדש של חווית קנייה הפטורה מסריקת מוצר, המסנכרן שירותים
מבוססי-
Cloud4Retail ומאפשר זרימה רציפה וגמישה
יחד עם אינטראקצית לקוח בזמן אמת, למשך כל מסע הרכישה של הלקוח. מדובר במוצר שהוא
תוצאה של שיתוף פעולה בין המדפים החכמים בעלי טכנולוגיית זיהוי מוצר של חברת
SHEKEL" " המאפשרים זיהוי של המוצרים
הנמשכים מן המדף, וטכנולוגיית
LiDAR 3D של
חברת
Hitachi , המקשרת
אותם לצרכן הרלוונטי. אין צורך בבדיקה של הטלפון שבידי הצרכנים, אך הדבר אפשרי אם
ברצונם לבדוק את תכולת סל הקניות הכולל שלהם, כמו גם מידע אודות כל פריט, מחירו,
מבצעים ומימוש קופונים ועוד, בכל נקודת זמן בה הם שונים בחנות.

אורית בר-עד, דירקטורית, תחום תיקי לקוח בחברת התוכנה GK : "מצאנו כי
השילוב של טכנולוגיה מודעת-מוצר של
" HEKEL" ופתרונות חיישני Lidar 3D ל-"אזורים חכמים" של Hitachi, מספקים רמת דיוק גבוהה,
מבטלים את השפעת
GDPR (ללא דימוי של צרכנים), מקטינים תלות בתנאי סביבה ותאורה, ומספקים
ביצועים מצויינים בזמן אמת – מה שמאפשר
לשירות ללא סריקה של
GK להעמיד חווית קנייה יוצאת דופן באיכותה בזמן אמת".

רמי בכר, מנהל פיתוח עיסקי ראשי, "SHEKEL", מוסר: "אנו נרגשים ומתכבדים לספק את הטכנולוגיה זיהוי-מוצר שלנו
לחנות
GO פורצת הדרך של חברת GK. התמרה של תאי ההעמסה של
"
SHEKEL" לחיישני IoT מבוססי בינה מלאכותית
מאפשת לנו לזהות מוצרים במבט מהיר ובדיוק המירבי, באמינות הגבוהה ביותר ובעלות בעלות
כוללת נמוכה ביותר. חברת
GK היא שחקנית אסטרטגית
מרכזית באקו-סיסטם של הטכנולוגיה הקמעונאית ומאפשרת הרחבה של הטכנולוגיה הדיגיטלית
שלנו".

"אנו נלהבים לשתף פעולה עם "SHEKEL" באספקה של פתרונות
"אזורים חכמים" של חברת
Hitachi בחנות GO היעודית של צוותי GK לאיפשור חווית קנייה ממוכנת ורציפה", מוסר כריסטיאן
דורנכר, דירקטור תחום "איזורים חכמים" ותובנות חזותיים
Lumada בקבוצת Hitachi Vantara. "ככל שהעתיד של
התחום הקמעונאי כולל חוויות נטולות-מגע, אנו מכירים בכך כי ההגנה על פרטיות הצרכן
היא בעלת חשיבות קריטית. באמצעות חיישנים מבוססי-טכנולוגיית
Lidar שלנו, אנו מסוגלים לספק
חוויה רציפה, שאינה פולשנית המגנה על המידע האישי של הקונה ומעניקה את התענוג שבסביבה
קמעונאית המאפשרת ללקוחות פתרון אוטונמי אמיתי של "קח-ולך". טכנולוגית זיהוי
-המוצר של "
SHEKEL" מעניקה לנו את היכולת לזהות את הפריטים שכל לקוח אוסף ולוקח
עימו, ללא צורך באופרציה יקרה של ניתוח חזותי בוידאו".

המדפים מודעי-המוצר של "שקל" מזהים מוצרים באמצעות חיישנים
מבוססי-
IoT, ומודלים של בינה
מלאכותית לזיהוי אירועי-מדף (לקיחת מוצרים, החזרה או הנחה במיקום שגוי) והעברת מידע
זה לשרת המידע של החנות בזמן אמת. חיישני
LiDAR של Hitachi מבטיחים קישור מיידי ומדויק של פריטים שנרכשו לצרכנים בעוד הם
שומרים על פרטיות הלקוח. יחד עם פלטפורמת
Cloud4Retail של GK, מסופקת כאן ההבטחה לחנות ממוכנת מלאה באמינות הגבוהה ביותר
ובעלות הכוללת הנמוכה ביותר.

אולי יעניין אותך

שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
יאיר מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח