SHEKEL הישראלית תספק טכנולוגיית רכישה ללא קופה בחנות GO

GO מקבוצת GK מאפשרת לקונים לבצע פעילויות כגון צ'ק-אין, איסוף מוצרים, תשלום
משולב-יציאה קל ופשוט, או תשלום באמצעות הטלפון הנייד. קונים רבים יכולים לבצע
רכישותיהם בחנות בו-זמנית, ללא צורך בסריקת קוד המוצר וללא עמידה בתורים לתשלום.
החנות עושה שימוש בפלטפורמה המסחרית של
GKCloud4Retail . שירות חדש של חווית קנייה הפטורה מסריקת מוצר, המסנכרן שירותים
מבוססי-
Cloud4Retail ומאפשר זרימה רציפה וגמישה
יחד עם אינטראקצית לקוח בזמן אמת, למשך כל מסע הרכישה של הלקוח. מדובר במוצר שהוא
תוצאה של שיתוף פעולה בין המדפים החכמים בעלי טכנולוגיית זיהוי מוצר של חברת
SHEKEL" " המאפשרים זיהוי של המוצרים
הנמשכים מן המדף, וטכנולוגיית
LiDAR 3D של
חברת
Hitachi , המקשרת
אותם לצרכן הרלוונטי. אין צורך בבדיקה של הטלפון שבידי הצרכנים, אך הדבר אפשרי אם
ברצונם לבדוק את תכולת סל הקניות הכולל שלהם, כמו גם מידע אודות כל פריט, מחירו,
מבצעים ומימוש קופונים ועוד, בכל נקודת זמן בה הם שונים בחנות.

אורית בר-עד, דירקטורית, תחום תיקי לקוח בחברת התוכנה GK : "מצאנו כי
השילוב של טכנולוגיה מודעת-מוצר של
" HEKEL" ופתרונות חיישני Lidar 3D ל-"אזורים חכמים" של Hitachi, מספקים רמת דיוק גבוהה,
מבטלים את השפעת
GDPR (ללא דימוי של צרכנים), מקטינים תלות בתנאי סביבה ותאורה, ומספקים
ביצועים מצויינים בזמן אמת – מה שמאפשר
לשירות ללא סריקה של
GK להעמיד חווית קנייה יוצאת דופן באיכותה בזמן אמת".

רמי בכר, מנהל פיתוח עיסקי ראשי, "SHEKEL", מוסר: "אנו נרגשים ומתכבדים לספק את הטכנולוגיה זיהוי-מוצר שלנו
לחנות
GO פורצת הדרך של חברת GK. התמרה של תאי ההעמסה של
"
SHEKEL" לחיישני IoT מבוססי בינה מלאכותית
מאפשת לנו לזהות מוצרים במבט מהיר ובדיוק המירבי, באמינות הגבוהה ביותר ובעלות בעלות
כוללת נמוכה ביותר. חברת
GK היא שחקנית אסטרטגית
מרכזית באקו-סיסטם של הטכנולוגיה הקמעונאית ומאפשרת הרחבה של הטכנולוגיה הדיגיטלית
שלנו".

"אנו נלהבים לשתף פעולה עם "SHEKEL" באספקה של פתרונות
"אזורים חכמים" של חברת
Hitachi בחנות GO היעודית של צוותי GK לאיפשור חווית קנייה ממוכנת ורציפה", מוסר כריסטיאן
דורנכר, דירקטור תחום "איזורים חכמים" ותובנות חזותיים
Lumada בקבוצת Hitachi Vantara. "ככל שהעתיד של
התחום הקמעונאי כולל חוויות נטולות-מגע, אנו מכירים בכך כי ההגנה על פרטיות הצרכן
היא בעלת חשיבות קריטית. באמצעות חיישנים מבוססי-טכנולוגיית
Lidar שלנו, אנו מסוגלים לספק
חוויה רציפה, שאינה פולשנית המגנה על המידע האישי של הקונה ומעניקה את התענוג שבסביבה
קמעונאית המאפשרת ללקוחות פתרון אוטונמי אמיתי של "קח-ולך". טכנולוגית זיהוי
-המוצר של "
SHEKEL" מעניקה לנו את היכולת לזהות את הפריטים שכל לקוח אוסף ולוקח
עימו, ללא צורך באופרציה יקרה של ניתוח חזותי בוידאו".

המדפים מודעי-המוצר של "שקל" מזהים מוצרים באמצעות חיישנים
מבוססי-
IoT, ומודלים של בינה
מלאכותית לזיהוי אירועי-מדף (לקיחת מוצרים, החזרה או הנחה במיקום שגוי) והעברת מידע
זה לשרת המידע של החנות בזמן אמת. חיישני
LiDAR של Hitachi מבטיחים קישור מיידי ומדויק של פריטים שנרכשו לצרכנים בעוד הם
שומרים על פרטיות הלקוח. יחד עם פלטפורמת
Cloud4Retail של GK, מסופקת כאן ההבטחה לחנות ממוכנת מלאה באמינות הגבוהה ביותר
ובעלות הכוללת הנמוכה ביותר.

אולי יעניין אותך

שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
יאיר מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)