Skinit יוצאת ל – Off line: תשווק באמצעות דינמיקה סלולר

דינמיקה סלולר החלה לשווק את מדבקת הסקין של חברת Skinit, המתמחה בעיצוב של מכשירי הסלולר הפרטיים. דינמיקה סלולר היא הרשת הקמעונאית הראשונה שתשווק את מוצריה, שכיום משווקים באמצעות האינטרנט בלבד.



דני בצלאל, מנהל השיווק של דינמיקה סלולר מסביר כי "עיצוב מוצרים הפך בשנים האחרונות לנושא אסטרטגי בו היצרנים והמשווקים משקיעים משאבים רבים ומהווה אחד מהגורמים המשפיעים על העדפת הצרכנים. בנוסף, ניתן לראות כי קיימת מגמה הולכת וגוברת של ביטוי אישי דרך מיתוג עצמי בקרב צרכנים, המעונינים לבטא עצמם על-ידי רכישה וצריכה של מותגים, שמטרתם לבדל עצמם מאחרים. מגמה זו תופסת תאוצה גם בשוק הסלולר וצרכנים מנסים לבדל את מכשירם אם זה בעזרת תמונות טפט, רינגטונים מקוריים ואקססוריז הקשורים לקצוות המכשירים".



עוד הוסיף בצלאל כי "אנו חיפשנו ערך מוסף עבור לקוחותינו ואילו Skinit חיפשה שותף אסטרטגי חזק, הנהנה מפריסה ארצית רחבה".

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''