השינויים בשוק הטלוויזיה בישראל ממשיכים ליצור מהלכים גדולים להגברת התחרותיות. חברתEllaCommחתמה על הסכם עם Ssmart.tvלשידור שלושת ערוצי הלייף סטייל מבית Scripps-Food Network,Fine Livingו-Travel Channel. הערוצים נחשבים למובילים והגדולים ביותר כיום בעולם. בכך השלימה EllaComm את עלייתם של ערוצי הלייף סטייל מבית Scripps בכל פלטפורמות ה- iptv בישראל: סלקום, פרטנר ו-smart.tv .
רמי נחום, מנכ"ל Tripel C: "אנו שמחים וגאים להודיע על הוספת שלושת ערוצי הלייפסטייל החדשים מבית scripps לחוויית הטלוויזיה של smart.tv. מבדיקות שערכנו לפני חתימת ההסכם, שקיבלו משנה תוקף בנתוני הצפייה מאז שהעלנו את הערוצים לשידורי ניסיון, אין לנו ספק שאלה הערוצים הבינלאומיים החשובים ביותר לצופים ולצופות הישראליים. לאחר פגישות שערכנו בארץ ובכנס "מיפ" עם אנשי קבוצת Scripps ונציגיהם בארץ- חברת EllaComm, אנו מתכוונים להרחיב את שיתוף הפעולה בקידום והתאמת הערוצים לקהל הישראלי. כפי שהבטחנו בתחילת הדרך, אנו נמשיך להוסיף לשירות smart.tv ערוצים איכותיים ורלוונטיים לקהל הישראלי, ונשמור על המחיר ההגון וההוגן של 50 ₪ בחודש."
עמי אלה, מנכ"ל EllaComm: "הפיצול של ערוץ 2 והשינויים במפת התקשורת בישראל מביא להצפה של הפקות מקור. בעולם הלייפסטייל ולפי הנתונים שיש ברשותנו הקהל הישראלי מעדיף לצרוך את תכניו יותר ויותר מערוצים גלובליים ובינלאומיים אשר מביאים תוכן מגוון, עשיר ועדכני ביותר וקבוצת Scripps היא מהמובילות בעולם בתחום זה. זו מגמה שהולכת ומתחזקת ולכן פלטפורמות ה- iptv השכילו לבדל את עצמן ולהוביל את המהלך הגלובלי."