SNICKERS משיק מהדורה מוגבלת בעטיפות עם קריצה לעולם הכדורגל


SNICKERS משיק מהדורה מוגבלת של חטיפים כאשר במקום שם המותג יופיעו מונחים מעולם הספורט.


המותג ידוע בפרסומות הספורטיביות ההומוריסטיות שלו, בהשתתפות דמויות מוכרות מעולם הבידור כמו אלטון ג'ון ובטי ווייט, תחת הכותרת "אתה לא אתה כשאתה רעב!" לכן, לקראת חזרת ליגות הכדורגל שכה התגעגענו אליהם, בחרו בחברת MARS ישראל להשיק סדרה מיוחדת ומוגבלת של חטיפים עם עטיפות חדשות שיכללו מונחים כמו: בנבדל, סופג שער, מפספס, מוחלף.



לאחר קנייה ממגוון מוצרי SNICKERS, ניתן יהיה להיכנס לאתר https://snickersfootball.co.il/ולענות על שאלות הקשורות לפספוסים בכדורגל. בסיום יש להעלות חשבונית של הקנייה וכך ניתן להשתתף בפעילות נושאת הפרסים בה יחולקו: מערכת קולנוע ביתית לזוכה בפרס הראשון; קונסולת משחקים + משחק פיפאלזוכה בפרס השני; משחק כדורגל שולחן לזוכה בפרס השלישי.


אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג