Speed Stick, מותג הדאודורנטים המוכר והאהוב לגברים, משיק קמפיין טלוויזיה במסגרתו תיחשף השפה הפרסומית החדשה של המותג Don’t sweat it- handle it! אל תזיע, תרגיע! הקמפיין ילווה בפעילות דיגיטלית באתר ייעודי , Handle it college, הגולשים יוזמנו לשתף סיפורים מסיטואציות מביכות בחייהם וכן, יינתנו תכנים וטיפים כיצד להתמודד עם סיטואציות ומצבים מלחיצים מהחיים. הסיפור הטוב ביותר יזכה להפקה מקצועית של הסרטון ויהפוך לסרט פרסומת שיועלו באינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 3.5 מיליון ₪.
סרטון ספיד סטיק החדש, מציג סיטואציה של בחור ובחורה זרים הנמצאים בחדר אחד בעת שתורמים דם והם מנהלים ביניהם שיחת חולין. הבחור המצודד נראה לחוץ-מביע עניין בבחורה ובפנים זועק בקולי קולות ומפוחד מהמחט, אך כמובן כלפי חוץ משדר שהוא רגוע ונינוח. הבחורה מצידה רואה את הנונשלנטיות שלו ומביעה עניין.
בסגיר הסרטון, יוזמנו הצופים להשתתף בפעילות הדיגיטל של המותג ולהיכנס לאתר handle it college, לשתף את הגולשים בסיטואציות המביכות ביותר שהתמודדו בחייהם שגרמו להם להזעה מרובה. הסיפור הטוב ביותר יזכו להפקת סרטון מקצועי ויהפוך לסרט פרסומת שיועלו באינטרנט. כמו כן, 100 הסיפורים הראשונים יוענקו מתנות אטרקטיביות.
האתר handle it college, נבנה בקונספט של קולג' אמיתי וכולל דלתות רבות, כאשר כל דלת פותחת עולמות תוכן שונים בהם יוכלו הגולשים להעשיר את עצמם במידע ותכנים שונים ויינתנו להם טיפים יישומיים להתמודדות בסיטואציות מביכות כגון: כיצד להתמודד עם ספר משוגע, כיצד להתמודד בבדיקת דם, כיצד להתמודד במכבסה, כיצד לא להזיע מול החברה ועוד.