Spot.IM משיק פיתוח שיאפשר לעיתונאים לסקר אירוע מתגלגל יחד עם הגולשים

הסטארטאפ הישראלי Spot.IM מציג פיתוח חדש בשם "לייב בלוג חברתי", המאפשר לאתרי חדשות לבנות דיווח חדשותי בזמן אמת עם מרכיב חברתי המאפשר לקוראים לקחת חלק בסיפור שנוצר.



בניית הסיפור בהמשכים נעשית על ידי כתב או מספר חברי מערכת במקביל המזרימים פוסטים שבונים את הסיפור בהמשכים תוך כדי התרחשותו. הקוראים יכולים להגיב לפוסטים שבונים את הכתבה, הם יכולים לנהל דיונים בזמן אמת עם גולשים אחרים או עם הכתב שמייצר את הדיווח באותו הרגע.



הפיתוח מאפשר להשאיר את הגולשים באתר לפרק זמן רב יותר, מאחר ועדכונים בנושא שמענין אותם זורמים ללא הפסקה וכך גם הדיונים סביבם. הסיפור מתפתח לנגד עיני הגולש בזמן אמת, הוא יכול להיות מעורב בנעשה ולהרגיש חלק מהקהילה. על הקונספט הייחודי הוגש רישום פטנט ועיתונאים יכולים לתפעל אותו דרך הטלפון הנייד ולהזרים עדכונים מהשטח.



לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM, הרעיון מאחורי לייב בלוג חברתי הוא להביא את הכלים האהובים מהרשתות החברתיות ולשלב אותם בדרך ייצור וצריכת החדשות. כך מתקבלת אצל הגולש חוויה חדשה ונכונה יותר לעידן החברתי, לעומת כתבות המוצגות בדרך שהייתה מקובלת בתקופה קדומה של האינטרנט שהתקשורת הייתה חד צדדית מהכותב לקורא.



חברת Spot.IM הוקמה על ידי נדב שובל וישי גרין במטרה לפתח מוצרים המסייעים לאתרי חדשות ותוכן להגדיל את התנועה באתר. החברה גייסה 17 מיליון דולר בסבב השקעה ראשון שהובל על ידי הקרנות Index Ventures, AltaIR ומשקיעים נוספים. מוצריהם מותקנים ב- 5,400 אתרים פעילים בארה"ב, אירופה וישראל, בניהם אתרי חדשות מהגדולים בעולם כולל Forbes, Time, AOL, HuffingtonPost ועוד.

אולי יעניין אותך

browser-g19bd0768a_640
sodastream(7)
Untitled(12)
malam5
keren13
social_share_homepage1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק