הקמפיין אשר יימשך שבועיים בבתי הקולנוע של רשת "סינמה סיטי" בראשון לציון, רעננה וגלילות יציג סרטון קליפי אופנתי בשילוב קבוצת דוגמניות צעירות ואמריקאיות מובילות, הנועלות את דגמי הקולקציה החדשה שנמכרת בימים אלו בישראל. הסרטון מוצג במקביל לישראל גם בכל בבתי הקולנוע בניו יורק
עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת כבחצי מיליון שקלים.
מותג ההנעלה האמריקאי "steve madden", בעל רשת של 9 חנויות בישראל ונמכר בעוד למעלה מ- 150 נקודות מכירה ברחבי הארץ, עולה הערב עם קמפיין בלעדי ברשת הקולנוע הארצית "סינמה סיטי" למשך שבועיים.
במסגרת הקמפיין הצופים ייתקלו בסרטון פרסומת בעל סגנון "קליפי" ואופנתי, בכיכובן של קבוצת דוגמניות אמריקאיות מובילות, אשר נועלות בסרטון את דגמי החורף של קולקציית המותג, כולל מגפיים, מגפונים ונעלי ערב המעוצבים בהשראת מיטב הטרנדים לעונה הנוכחית של סתיו-חורף 13-14. הקמפיין צולם ברחובות ניו יורק בהשראת הפאנק מאחורי רקעי הגרפיטי שבעיר.
שירלי דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג'ינס" בעלת הזכיון למותג STEVE MADDEN בישראל, מוסרת: "בימים אלו אנו עולים עם קמפיין מקומי בבתי הקולנוע של סינמה סיטי למותג הנעליים המוביל STEVE MADDEN, המציג העונה קולקציה אופנתית במיוחד, אנו צופים כי הקמפיין בבתי הקולנוע יתרום למכירות כעת שהחורף הגיע, וקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלנו מחפש אחר הטרנדים האחרונים והמובילים בתחום ההנעלה".